Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wybór nart po kilku letniej przerwie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 eSTF

eSTF
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię :Bartek

Napisano 20 grudzień 2021 - 19:41

Cześć,

Jest to mój pierwszy post, więc chciałem się, ze wszystkimi serdecznie przywitać.

Nie chce otwierać nowego wątku lecz proszę was o pomoc w doborze nart. Jeździłem na nartach wiele lat temu jako dzieciak, później rozpocząłem wieloletnią przygodę, ze snowboardem (około 12 lat) i po tym czasie postanowiłem ponownie wrócić do nart. Niestety w temacie aktualnego sprzętu narciarskiego jestem zielony, którego wybór jest ogromy, stąd pytanie do was ... co polecacie ? Zakładam, że jestem/będę początkującym narciarzem bo po tak długiej przerwie pewnie będę musiał zaczynać wszystko od początku ;). Przeznaczenie nart to jazda rekreacyjna na stoku + od czasu do czasu poza stokiem (przyzwyczajenie ze snowboardu ;) ). Zastanawiam się nad zestawem:

Narty: Fischer XTR Pro MTN 77 (164cm) - używane (Pytanie czy narta 164, nie będzie dla mnie za krótka ?)

Buty: Rossignol ALLTRACK 90 (nowe)

Mój wzrost to ok. 177cm i waga ok. 78kg

Oczywiście rozważę wszystkie propozycje. Z góry dzięki za pomoc.
  • 0

#2 J@n

J@n
  • Administrator
  • 9837 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:black crows atris
  • Imię :Jan
  • Ulubiony stok:FIS w Szczyrku

Napisano 20 grudzień 2021 - 21:59

witaj Bartek, jak byłeś tyle lat snowboarderem to tylko szerokie narty, conajmniej 84 mm pod butem, i conajmniej 180cm

Np. DPS Weiler99

gallery_5_484_505296.jpg


  • 1
Dołączona grafika