Skocz do zawartości


Zdjęcie

Niech będzie rower 2021


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1626 odpowiedzi w tym temacie

#1 bacteria

bacteria
  • Użytkownik
  • 742 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Narty:Lusti PCT 2014/2015
  • Imię :Justyna

Napisano 01 styczeń 2021 - 22:36

U mnie jest inny problem... Sprawnosc fizyczna idzie w gore wg stravy. Tylko dlaczego waga razem z nia tez sie wspina?  :blush:

 

Ktoś mądry kiedyś powiedział: nie da się bezpiecznie schudnąć ani samą dietą, ani samym ruchem. To musi być zbilansowane. Nie jestem dietetykiem ani lekarzem i w takim przypadku warto zasięgnąć informacji u specjalisty. Zwłaszcza jeśli wiesz, że stosunek Twoich kalorii jest > przyjętych a < spalonych - inaczej się nie da. Na sprawności fizycznej podawanej przez aplikację nie można się opierać, to są algorytmy a nie faktyczna wiedza. Druga rzecz - wystarczy że dopompowałeś koła i średnia po asfalcie wzrośnie - strava widzi to jako zwiększenie Twojej mocy i wzrost kondycji.

 

Ja jem 4/5 razy dziennie - porcje niewielkie, ruchu mam sporo, od roweru w terenie przez trening na sali, po chodzenie i bieganie (to akurat w niewielkich ilościach), a mam 172 cm i 82 kg - czyli mam nadwagę. Do dietetyka planuję się wybrać, myślę że nawet prędko.

 

Poza tym to wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku, który mam nadzieję, będzie lepszy niż ten pochrzaniony 2020. My Sylwester spędziliśmy tradycyjnie w górach, Nowy Rok (również zgodnie z naszą tradycją) - rowerowanie.

 

Załączony plik  11.jpg   42,6 KB   28 Ilość pobrań Załączony plik  22.jpg   119,06 KB   24 Ilość pobrań

 

Dziś było mroźnie, -3,5 stopnia. Udało nam się pokręcić 23 km. Lodu w górach jest sporo, wczoraj w Beskidzie Małym bez raczków ani rusz. Śnieg zszedł, a szkoda.

 

Załączony plik  33.jpg   345,22 KB   17 Ilość pobrań Załączony plik  44.jpg   285,87 KB   15 Ilość pobrań Załączony plik  55.jpg   247,73 KB   12 Ilość pobrań Załączony plik  66.jpg   187,01 KB   12 Ilość pobrań