Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jestem nowa i lekko zagubiona


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zabiegananarciarka

Zabiegananarciarka
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 10 luty 2018 - 22:43

Mam 17 lat ok. 165 wzrostu i na nartach jeżdżę od 7 roku życia. Wychowałam się na obozach narciarskich, podczas których zostałam zarażona pasją do tego sportu. Według instruktorów, z którymi jeździłam ostatnio nadaję się do tego, żeby zmierzać powoli w kierunku stopnia instruktora. Planuję wybrać się na kurs kwalifikacyjny, ale nie wiem jak się do niego za bardzo przygotować. Od kilku lat planuję zakup nowych nart i nie wiem na jakie się zdecydować. Dodam, że interesuje mnie także body carving. Bardzo liczę na porady dot. kwestii wyboru pomiędzy kursem kwalifikacyjnym a od razu pomocnikiem instruktora, wyboru sprzętu i dokształcenia się przed samym kursem.

 

Mam nadzieję, że mój wpis nie jest chaotyczny i znajdzie się ktoś kto udzieli mi odpowiedzi 😊


  • 1

#2 jan koval

jan koval
  • Użytkownik
  • 3528 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:p-n
  • Narty:volkl
  • Imię :kuba
  • Ulubiony stok:jackson hole, fernie, chugach

Napisano 12 luty 2018 - 00:35

Mam 17 lat ok. 165 wzrostu i na nartach jeżdżę od 7 roku życia. Wychowałam się na obozach narciarskich, podczas których zostałam zarażona pasją do tego sportu. Według instruktorów, z którymi jeździłam ostatnio nadaję się do tego, żeby zmierzać powoli w kierunku stopnia instruktora. Planuję wybrać się na kurs kwalifikacyjny, ale nie wiem jak się do niego za bardzo przygotować. Od kilku lat planuję zakup nowych nart i nie wiem na jakie się zdecydować. Dodam, że interesuje mnie także body carving. Bardzo liczę na porady dot. kwestii wyboru pomiędzy kursem kwalifikacyjnym a od razu pomocnikiem instruktora, wyboru sprzętu i dokształcenia się przed samym kursem.