Skocz do zawartości


Zdjęcie

Head supershape


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ayala73

ayala73
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię :Andrzej

Napisano 10 styczeń 2018 - 10:12

Witam

 

1. 44 lata

2. waga 92 kg

3. 182 cm wzrostu
4. poziom: zakochany

5. mężczyzna

 

 

Jeżdżę na nartach od 2010r, posiadam narty Fischer Progressor 8+ 175cm od kilku sezonów i nie miałem z nimi większych problemów. Niestety choroba na którą choruję (SM)powoduje to że nogi mam coraz słabsze i w tym sezonie na trzy dniowym wyjeździe przy temp. 8*C przy mokrym śniegu nie miałem żadnej frajdy z jazdy i nogi mi odpadały, a gdy stok już był zniszczony to masakra :( . Dlatego postanowiłem przetestować narty Head supershape i.rally 163cm sezon 2017-18 no i wpadłem, nartka prowadziła się rewelacyjnie, łatwo przechodziła ze skrętu w skręt no i  nie miałem większych problemów z muldami. Wiem że dł. 163 to trochę mało i przy znacznej prędkości czuję małą niestabilność, ale biorąc pod uwagę to że jeżdżę przede wszystkim w Polsce to po południu muldy, muldy, muldy.

Po przyjeździe do domu siadłem na kompa i ceny tych nart nawet używanych trochę mnie przeraziła, narty z sezonu 2016-17 są tańsze kilka stówek, a te z rocznika 2015-16 mieszczą się w 1000 zł. Może ktoś mógłby mi powiedzieć czym różnią się poszczególne roczniki, bo chętnie kupiłbym te z sezonu 2015-16 (chociaż te nowsze wyglądają świetnie) ale boję się że może to być całkiem inna narta niż ta na której jeździłem.
 


Użytkownik ayala73 edytował ten post 10 styczeń 2018 - 11:12

  • 1

#2 J@n

J@n
  • Administrator
  • 9813 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:black crows atris
  • Imię :Jan
  • Ulubiony stok:FIS w Szczyrku

Napisano 12 styczeń 2018 - 10:45

witaj na forum,

niestety nie pomogę bo dawno nie jeździłem na Headach ale myślę że przy jeździe rekreacyjnej nie powinno być odczuwalnych różnic


  • 0
Dołączona grafika
pozdrawiam Jan narciarki i narciarzy, początkujących i zaawansowanych, a także ośrodki narciarskie: Szczyrk , Wisła , Istebna , Ustroń , Zwardoń , Koniaków , Korbielów , Zawoja , Rabka , Zakopane , Bukowina Tatrzańska , Krynica , Karpacz , Szklarska Poręba , Czarna Góra , Tatrzańska Łomnica , Szczyrbskie Jezioro , Stary Smokovec , Jasna , Winterberg, Willingen, Neuss, Zell am See , Saalbach , Hinterglemm , Mayrhofen , Tux , Hintertux , Stubai , Sölden , Obergurgl , Ischgl , Obertauern , St. Anton, Zürs, St. Christoph, Stuben, Lech, Oberlech, Valluga, St. Jakob, Venet, Fiss, Ladis, Serfaus, Zams, Hochsölden, Kühtai, Hochoetz, Livigno , Wolkenstein , Selva , Santa Christina , Sankt Ulrich , Arabba , Colfosco , Canazei , Pozza di Fassa, Belvedere, Marmolada, Alpe Lusia, Bellamonte, Passo San Pellegrino, Falcade, Latemar, Obereggen, Catinaccio, Pera, Moena, Cortina , Sulden , Gressoney , Cervinia , Kronplatz , Coumayeur , Sestriere , Alagna Valsesia, Macugnaga, Monterosa, Gressoney, Zermatt , Saas Fee , Saas Grund, Hohsaas, Grächen , Aletsch , Crans Montana , Verbier , Thyon 2000, Les Collons , Rosswald , Belalp , Leukerbad, Bettmeralp, Fiesch, Fiescheralp, Brig, Visp, Zinal, Grimentz, St. Luc,  Samnaun, Serre Chevalier, Vialattea, Val dIsere , La Mongie , Montgenevre , Alpe dHuez , Les Duex Alpes , Sybelles , Tignes , Val dIsere , Les Arcs , La Plagne , Val Cenis, Termignon, Val Frejus, Champagny , Courchevel , Meribel , Les Menuires , Val Thorens , Orelle, La Grave , Oz , Saint Sorlin , Chamonix , Megeve , Flaine , Morzine , Les Portes du Soleil, Galibier, Thabor, Valloire, Valmeiniere

#3 Jack

Jack
  • Użytkownik
  • 2054 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 12 styczeń 2018 - 12:20

W nowych modelach zastosowano grafen - 'cudowny materal'. Oznaczone to na nowych nartach jest ta biala litera 'G'  Załączony plik  G.png   4,47 KB   5 Ilość pobrań


  • 1

#4 ayala73

ayala73
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię :Andrzej

Napisano 16 styczeń 2018 - 17:56

Witam.

Dziękuję za pomoc, trafiły mi się w dobrej cenie zeszłoroczne ispeed :boogie: , mam nadzieję że będą co najmniej tak dobre jak iRally , jak potestuję to dam znać :D


  • 1

#5 o_andrzej

o_andrzej
  • Użytkownik
  • 4192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 16 styczeń 2018 - 18:38

Imienniku. Daj znać jak się spisują. I Ty na nich. I głowa do góry.

 

Przeważnie zmiany w poszczególnych modelach następują wolno i są niewielkie. Czasem jakieś grafeny czy super wynalazki w rodzaju UVO u Volkla. Gadżety. Ale czasem zmiany są znaczące. Np. u Volkla w modelu, który mnie interesuje, Racetiger SC, nastąpiła istotna zmiana geometrii. Narty poszły bardziej w kierunku AM (all mountain) niż SL. Warto więc sprawdzić czy w geometrii u Heada nie nastąpiły jakieś konkretne zmiany. Jeśli nie, to można przyjąć, że jest to ta sama narta. Tylko dużo tańsza. :)


  • 1

#6 Jack

Jack
  • Użytkownik
  • 2054 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 16 styczeń 2018 - 20:46


Np. u Volkla w modelu, który mnie interesuje, Racetiger SC, nastąpiła istotna zmiana geometrii.

 

A ta zmiana to rzeczywista czy jak to zwykle u Niemcow tylko marketing. Pomierz dobrze jak je dostaniesz :)


  • 1

#7 o_andrzej

o_andrzej
  • Użytkownik
  • 4192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 16 styczeń 2018 - 22:44


A ta zmiana to rzeczywista czy jak to zwykle u Niemcow tylko marketing.

 

Istotna. Moje są z rocznika 2012, żony 2015 (obie z dokładnością do roku). Poszerzono całą nartę o ok. 4 mm (w bucie moje mają 68, żony - 72 mm). Promień skrętu się nie zmienił istotnie, ale wyporność z wszelkimi tego typu konsekwencjami - już tak.


  • 1

#8 Jack

Jack
  • Użytkownik
  • 2054 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 16 styczeń 2018 - 22:58

Czyli na sztruksie bez zmian, ale lepiej/latwiej (teoretycznie) gdy nie mozesz/nie chesz jechac na krawedzi...

 

Tylko cos za cos, zawsze jest. Sztywnosc, waga etc


  • 1

#9 ayala73

ayala73
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię :Andrzej

Napisano 20 luty 2018 - 11:47

Witam.

Narty już po testach więc co nieco mogę napisać.Wydaje mi się że iSpeed zdecydowanie fajniej sobie radzi na przygotowanym stoku niż iRally, jest bardziej dynamiczna,  lepiej i szybciej przechodzi ze skrętu w skręt, ktoś kiedyś napisał że do tych nart trzeba się przyłożyć i tak jest w rzeczywistości, dopiero gdy  się przyłożysz narta się odwdzięcza przyjemnością z jazdy i super wrażeniami. Gorzej to trochę wygląda na zniszczonym stoku, iRally moim skromnym zdaniem lepiej sobie radzi, idzie jak torpeda przez muldki i jest bardziej stabilna, natomiast iSpeedy często mi gdzieś myszkowała i potrafiłem tracić kontrolę na muldach przy większych prędkościach. Oczywiście to tylko i wyłącznie są moje odczucia, nie jestem super narciarzem i moja ocena może być dla większości z Was nieadekwatna do Waszych umiejętności. Jeździłem na Atomic Metron, Fischer Progressor 8+, Atomic SL, na nowych Volkl Racetiger SC i porównując je wszystkie zdecydowanie wybrałbym iSpeed. Żałuję że nie przetestowałem iMagnum bo miałbym  porównanie do iRally i iSpeed.


  • 1

#10 J@n

J@n
  • Administrator
  • 9813 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:black crows atris
  • Imię :Jan
  • Ulubiony stok:FIS w Szczyrku

Napisano 21 luty 2018 - 16:43


Narty już po testach
gdzie testowałeś ?
  • 0
Dołączona grafika
pozdrawiam Jan narciarki i narciarzy, początkujących i zaawansowanych, a także ośrodki narciarskie: Szczyrk , Wisła , Istebna , Ustroń , Zwardoń , Koniaków , Korbielów , Zawoja , Rabka , Zakopane , Bukowina Tatrzańska , Krynica , Karpacz , Szklarska Poręba , Czarna Góra , Tatrzańska Łomnica , Szczyrbskie Jezioro , Stary Smokovec , Jasna , Winterberg, Willingen, Neuss, Zell am See , Saalbach , Hinterglemm , Mayrhofen , Tux , Hintertux , Stubai , Sölden , Obergurgl , Ischgl , Obertauern , St. Anton, Zürs, St. Christoph, Stuben, Lech, Oberlech, Valluga, St. Jakob, Venet, Fiss, Ladis, Serfaus, Zams, Hochsölden, Kühtai, Hochoetz, Livigno , Wolkenstein , Selva , Santa Christina , Sankt Ulrich , Arabba , Colfosco , Canazei , Pozza di Fassa, Belvedere, Marmolada, Alpe Lusia, Bellamonte, Passo San Pellegrino, Falcade, Latemar, Obereggen, Catinaccio, Pera, Moena, Cortina , Sulden , Gressoney , Cervinia , Kronplatz , Coumayeur , Sestriere , Alagna Valsesia, Macugnaga, Monterosa, Gressoney, Zermatt , Saas Fee , Saas Grund, Hohsaas, Grächen , Aletsch , Crans Montana , Verbier , Thyon 2000, Les Collons , Rosswald , Belalp , Leukerbad, Bettmeralp, Fiesch, Fiescheralp, Brig, Visp, Zinal, Grimentz, St. Luc,  Samnaun, Serre Chevalier, Vialattea, Val dIsere , La Mongie , Montgenevre , Alpe dHuez , Les Duex Alpes , Sybelles , Tignes , Val dIsere , Les Arcs , La Plagne , Val Cenis, Termignon, Val Frejus, Champagny , Courchevel , Meribel , Les Menuires , Val Thorens , Orelle, La Grave , Oz , Saint Sorlin , Chamonix , Megeve , Flaine , Morzine , Les Portes du Soleil, Galibier, Thabor, Valloire, Valmeiniere

#11 ayala73

ayala73
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię :Andrzej

Napisano 22 luty 2018 - 10:15

jeździłem na Kotelnicy w Białce Tatrzańskiej kilka dni, przy temp. ok 0 st. Dodatkowo miałem okazję pojeździć na świeżym śniegu, którego napadało przez noc ok. 8-10 cm. dzięki czemu po kilku godzinach już nie było za ciekawie z trasami.


  • 0



Podobne tematy

  Temat Autor Podsumowanie Ostatni post



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych