Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bielizna termoaktywna - netto - czy warto ?

odzież termoaktywna

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 chmielu2

chmielu2
  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:-
  • Imię :Damian
  • Ulubiony stok:-
  • Przedstawiciel:-
  • Serwisant:-
  • Pracownik:-
  • Właściciel:-
  • Instruktor:-

Napisano 18 listopad 2012 - 16:53

Witam,
przymierzam się do kupna odzieży termoaktywnej. Jestem raczej początkującym narciarzem, jeżdżę na nartach kilka dni w trakcie ferii dlatego też nie szukam "niewiadomo czego". Zależy mi na podstawowych funkcjach czyli jako takim utrzymywaniu ciepła, odprawadzaniu wilgoci oraz żeby w jakimś stopniu ograniczała nieprzyjemny zapach.
Chciałbym poznać Wasze opinie o tej odzieży:
http://www.netto.pl/...lash.html?id=94 - strony 10-11

Odzież jest typu UNISEX. Cena - 39,99 zł.
Skład procentowy:
65% Meryl skinlife
27% Poliamid
8% Elastan
  • 0

#2 maxiklenczonu14

maxiklenczonu14
  • Użytkownik
  • 597 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:Atomic Redster D2 SL
  • Imię :Maciek

Napisano 18 listopad 2012 - 17:02

Bierz tą bieliznę bo nawet jak Ci nie przypasuje to koszta są minimalne
  • 0
Dołączona grafika

#3 asiuta

asiuta

    asiuta

  • Użytkownik
  • 1098 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:WLKP Jarocin
  • Narty:Salomon Enduro RS800 Ti

Napisano 18 listopad 2012 - 19:45

Mój facet kupił kiedys spodnie narciarskie w netto za 89zł. i są mega! mają szelki, są mega ciepłe, i puszyste i jest z nich zadowolony!
Ta cena jest raczej okazyjna, ale moze warto poczekac do soboty bo w Lidlu tez ma być.
http://www.lidl-page...html?kid=8mVPCo str. 27-28
  • 0

#4 Narciarz

Narciarz
  • Użytkownik
  • 615 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Polska
  • Narty:Erbacher

Napisano 19 listopad 2012 - 12:01

Na obrazku wygląda dobrze.
Na ciele trudno powiedzieć.
Na stoku jak funkcjonuje to jeszcze trudniej coś wywnioskować.
A po praniu to się zobaczy.