Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z rozmiare.

buty

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 adhdexpect

adhdexpect
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 13 październik 2011 - 10:48

Witam

Z góry bardzo przepraszam za tak głupie pytanie , ale mam buty(HEAD) które kupiłem kilka lat temu i chce je sprzedać niestety w żaden sposób nie potrafię określić jego rozmiaru. Na podeszwie jest oznaczenie 250/255 wiec wydaje się że jest to rozmiar 35 ale nie znam się na tym a muszę mieć pewność przed sprzedażą.

Pozdrawiam Sebek
  • 0

#2 J@n

J@n
  • Administrator
  • 9837 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:black crows atris
  • Imię :Jan
  • Ulubiony stok:FIS w Szczyrku

Napisano 13 październik 2011 - 10:58

Witam

Z góry bardzo przepraszam za tak głupie pytanie , ale mam buty(HEAD) które kupiłem kilka lat temu i chce je sprzedać niestety w żaden sposób nie potrafię określić jego rozmiaru. Na podeszwie jest oznaczenie 250/255 wiec wydaje się że jest to rozmiar 35 ale nie znam się na tym a muszę mieć pewność przed sprzedażą.

Pozdrawiam Sebek


witaj Sebastian ?
http://www.convertwo...l/rozmiar-buta/
  • 0
Dołączona grafika