1. PAL. Standard NTSC obowiązuje w Amerykach, Japonii itd. Dla przeciętnego użytkownika ładującego film na YT złe ustawienie tego standardu nie ma żadnego znaczenia pod warunkiem, że w montażu nie będzie mieszał obu systemów. Najprościej mówiąc NTSC to parzysta ilość klatek 30/60, PAL nieparzysta 25/50. Ty Andrzeju jak pamiętam nasz kamerkę kupioną w Polsce, która w takim przypadku pracuje w PALu. Bez sensu jest więc ustawiać drugą na NTSC.
Kamerka ustawiona na PAL automatycznie daje nieparzysty wybór klatek.
Film nagrany tylko w PALu należy bezwzględnie montować tylko w PALu i odwrotnie.
W montażu gdzie składa się różne standardy należy wybrać wiodący, lub ten gdzie jest więcej dynamicznych ujęć.
2. Tylko Wide! Daje wtedy pełny obraz, a nie obcięty elektronicznie jego środkowy fragment.
3. Tylko 1080 bez s.
4. Jeśli włączysz PAL, będzie 25/50p. Gopro chyba nie daje wyboru z przeplotem. Polecam włączyć tryb 120 klatek. Tak nagrany film będzie odtwarzany normalnie, ale będzie go można płynnie zwolnić 4x. Uwaga! Takie nagranie zajmuje na karcie dwa razy więcej miejsca niż 1080 25/50
6 i 7 Tak jak piszesz.
AD2 I 3 pomylilo mi sie z tym 1080s, oczywiscie tylko wide
Ad4.Pisze z pracy wiec nie moge sprawdzic ale chyba GP pozwala tylko na 24 i 48fps.Ale moze to moje "angielskie" tak ma.
Musi ukąsić, inaczej dzień byłby smutny
Jakbym mial takiego sprzeta jak Twoj to bym sobie nawet T-shirt z "4K only" sprawil.