Skocz do zawartości

Giełda narciarska

Sprzedaj lub kup. Sprawdź!

Słownik pojęć narciarskich

• Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Osetia

"Królowa Trolka"

• Administrator
  • 1981 Postów:
  • Narty:Heady biało-czerwone i Volki z paniusią
  • Imię :Trolka
  • Ulubiony stok:odkryty i nieodkryty, ale pokryty białą warstwą tego na eś
Reputacja: 166
+

Napisano 07 październik 2009 - 14:14

Witam,

pozwoliłam sobie założyć ten temat trochę chyba egoistycznie.... dla siebie, a jeżeli komuś jeszcze się przyda to będzie miło! Na nartach jeździć potrafię - tak myślę przynajmniej :)

Nie wstydzę się przyznać, że na sprzęcie nie znam się wcale i również wcale a wcale mi to nie przeszkadza, bawi mnie jazda! :) Natomiast nie znam się też na pojęciach, którymi niektórzy z Was operują np. SL, FL itp, itd, etc. Te braki natomiast mi przeszkadzają, bo wydaje mi się, że coś z tego potrafię robić, a nie wiem, co. :) :)

Czy ktoś się podejmie i mnie olśni?
:)

Pozdrawiam, Ola

#2 o_andrzej

• Użytkownik
  • 1287 Postów:
Reputacja: 388
+

Napisano 07 październik 2009 - 14:37

Wyświetl postUżytkownik Osetia dnia 7.10.2009, 16:14 napisał

Olu. Zobacz np. to http://www.skiforum....ead.php?t=10075 Devastator sie kiedys posiwecil. Mitek tez sie przylozyl odnosnie nazw uzywanych w szkoleniach, a ogolnie w jezdzie: http://www.skiforum.pl/showthread.php?t=15...ht=encyklopedia Sadze, ze prawie wszystko tam znajdziesz. Gorzej jest z nazwami technologii uzywanymi przez producentow, typu double torsion bar czy nanowzmocnienie by zacytowac cos z Atomica. :) W tych nazwach nikt nic nie wie. I o to chodzi. :)

#3 Osetia

"Królowa Trolka"

• Administrator
  • 1981 Postów:
+

Napisano 07 październik 2009 - 14:46

Wyświetl postUżytkownik o_andrzej dnia 7.10.2009, 15:37 napisał

Wyświetl postUżytkownik Osetia dnia 7.10.2009, 16:14 napisał