Skocz do zawartości

Dobry sklep w Wa-wie

3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Leonorex

• Użytkownik
  • 1 Postów:
Reputacja: 0
+

Napisano 30 lipiec 2009 - 22:25

Witam wszystkich forumowiczów.
Planuję rozpocząć kompletowanie sprzętu narciarskiego. W tym roku chciałbym kupić dobre buty narciarskie. Jednak w kwestiach technicznych związanych ze sprzętem jestem jeszcze laikiem. Dlatego proszę o wskazówki dotyczące profesjonalnego sklepu na terenie Wa-wy, gdzie można liczyć na duży wybór i fachową pomoc sprzedawcy. Z góry dziękuje za pomoc.

Użytkownik Leonorex edytował ten post 30 lipiec 2009 - 22:25

#2 Mitek

zwykły narciarz

• Użytkownik
  • 1910 Postów:
  • Narty:Różne
  • Imię :Mitek
Reputacja: 268
+

Napisano 30 lipiec 2009 - 23:05

Cześć

Wyświetl postUżytkownik Leonorex dnia 31.07.2009, 0:25 napisał

Planuję rozpocząć kompletowanie sprzętu narciarskiego. W tym roku chciałbym kupić dobre buty narciarskie. Jednak w kwestiach technicznych związanych ze sprzętem jestem jeszcze laikiem. Dlatego proszę o wskazówki dotyczące profesjonalnego sklepu na terenie Wa-wy, gdzie można liczyć na duży wybór i fachową pomoc sprzedawcy. Z góry dziękuje za pomoc.

Jadę jutro na wakacje. Wracam 18-19 07. Odezwij się na priv. Mozna się spotkać w skiteamie i pogadać o butach a możę coś przy okazji dobierzemy.
Pozdrawiam
Mitek

#3 Pit

• Administrator
  • 3431 Postów:
  • Narty:Dynastar Course 178
  • Imię :Piotr
  • Ulubiony stok:Szczyrk
Reputacja: 824
+

Napisano 31 lipiec 2009 - 07:03

Wyświetl postUżytkownik Leonorex dnia 30.07.2009, 23:25 napisał

Jeśli chodzi o sklepy, to polecam Ci zdecydowanie jakieś sieciowe Intersport, Skiteam itp.
U nich nie ma parcia na pozbywanie się towarów za wszelką cenę. Doradzą zawsze choć nie każdy ma tam dobra wiedzę, to ryzyko najmniejsze.
Jak już będziesz fachowcem w tej dziedzinie :) , będziesz sobie sam kupował na allegro przykładowo.

Dodatkowo polecam Ci nasze dwa działy na forum. Możesz tam założyć tematy i też dostaniesz podpowiedzi.

Narty: