Skocz do zawartości


Zdjęcie

Parapet ;)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Michał

Michał
  • Użytkownik
  • 1588 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:Stoeckli Spirit Globe / Head Monster M77 / Kaestle BMX108

Napisano 04 styczeń 2020 - 00:03

I tak to się skończyło ;) Ziomek na parapecie. Tutaj jeden z przejazdów na treningu na twardej desce.
http://m.youtube.com...h?v=Oj8askbB4e0

Byliśmy też w święta zjechać trochę off na miękkiej desce. Kurde ziomek nie wymiekka. Jestem dumny.

Pozdrawiam
Michał

Użytkownik Michał edytował ten post 04 styczeń 2020 - 00:04

  • 4

#2 J@n.

J@n.
  • Użytkownik
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 05 styczeń 2020 - 21:09


przejazdów
nie znam się na technice deskarskiej ale ładnie kręci.

Ostatnio mam wrażenie że w Tyrolu deskarzy coraz mniej.


  • 1

#3 deczko inny

deczko inny
  • Użytkownik
  • 1860 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Skąd:czarna d...ziura

Napisano 08 styczeń 2020 - 10:47

Nieźle :thumbsup:

Ziomek mocno urósł.


  • 1

#4 Michał

Michał
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 1588 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:Stoeckli Spirit Globe / Head Monster M77 / Kaestle BMX108

Napisano 03 luty 2020 - 12:42

Rośnie małe bydle

https://youtu.be/WX9xoUoAoh0
  • 3

#5 J@n

J@n
  • Administrator
  • 9813 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:black crows atris
  • Imię :Jan
  • Ulubiony stok:FIS w Szczyrku

Napisano 03 luty 2020 - 14:47

Rośnie małe bydle

https://youtu.be/WX9xoUoAoh0

zaczynam lubieć snowbordzistów


  • 1
Dołączona grafika