Skocz do zawartości

Zdjęcie

Prośba o dobór sprzętu na nowy sezon

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 blaszka

blaszka
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 11 luty 2019 - 16:17

Witam serdecznie,

Chciałbym wrócić po długiej przerwie do białego szaleństwa (tej zimy się to raczej nie uda), więc planuje od razu żeby zakupić cały sprzęt (narty z wiązaniami, buty, kask, google) ale z racji tego, iż jestem totalnie zielony w wyborze takowego sprzętu (zawsze był wypożyczany) to proszę o poradę.

Jeździłem na nartach można powiedzieć od małego ale była 10 letnia przerwa. 2 lata temu ostatnio byłem na stoku ale skończyło się to małą kontuzją po 4h jazdy (nic groźnego - zapał dalej jest). Przechodząc do sedna...

Waga: 68 kg

Wzrost: 170 cm

Poziom: zauroczony/zakochany

Stylu jako tako nie potrafię określić, gdyż zawsze narty sprawiały mi wielką przyjemność (od jazdy "na krechę", po jazdę typowym slalomem - szybkie skręty, pełna kontrola).

Kilkanaście lat temu uczyłem się na nartach HEAD 60'tkach, następnie Atomic 150 [pierwsza przesiadka była katastrofą, gdyż zawsze wolałem mieć krótsze narty i mieć pełną kontrolę nad tym co robię].

Jeżeli chodzi o warunki śniegowe, to raczej będą to stoki na Podkarpaciu i w Małopolsce (m.in. Puławy, Krynica Zdrój). Za granicę nie planowałem jeszcze nigdzie jechać, ale nigdy nic nie wiadomo... :)

Wolałbym raczej sprzęt z średniej półki cenowej żeby posłużył kilka lat, ze względu też na możliwości finansowe.

A teraz w trakcie sezonu oraz po sezonie będzie sprzęt taniał więc jest to dobra okazja, by się zaopatrzyć wreszcie w coś swojego a nie ciągle wypożyczanego... :)

Bardzo proszę o pomoc w doborze sprzętu

• 1

#2 o_andrzej

o_andrzej
  • Użytkownik
  • 3067 postów

Napisano 11 luty 2019 - 18:28