Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nauka na obozie szkoleniowym? Średniozaawansowany-zaawansowany.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wojman

Wojman
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:Volkl Racetiger GS, Racetiger SL
  • Imię :W

Napisano 09 luty 2019 - 21:32

Cześć,
 
Zarejestrowałem się dziś na Forum by poprosić Was o radę smile.png
 
Mam 36 lat, na nartach jeżdżę od 8 roku życia, miałem też kilkuletni epizod pod tytułem "tylko snowboard".
W różnych okresach życia uprawiałem narciarstwo albo intensywnie, albo bardzo sporadycznie - zdarzały się nawet paruletnie przerwy, czy to ze względu na problemy zdrowotne, czy ze względu na braki sprzętowe, czy też ze względu na inne aktywności.
Białe weekendy spędzam często w górach na zimowej wspinaczce lub drytoolingu, przez to narty odeszły na dalszy plan.
 
Ponieważ ostatnie 3 lata praktycznie nie jeździłem na nartach, a pod okiem instruktora nie jeździłem od dobrych kilkunastu lat, postanowiłem poszukać wyjazdu szkoleniowego w Alpy.
 
Alpy ... bo o dobre warunki i mniejsze kolejki łatwiej niż w Polsce.
Szkolenie ... bo chciałbym wyeliminować popełniane przeze mnie błędy, doszkolić się w stronie teoretycznej i praktycznej, nauczyć czegoś nowego i po prostu jeździć lepiej.
 
Jeżdżę szybko, na racingowych slalomach i gigantach, bez żadnych problemów na trasach czarnych gdy warunki są dobre.
Gdy warunki są słabe, ujawniają się braki w mojej technice i moja jazda wygląda znacznie gorzej - to właśnie chciałbym poprawić.
 
Nie szukam czegoś dla zupełnych żółtodziobów, mimo niedostatków w technice jestem raczej zaawansowanym narciarzem.
Na kursie będę oczywiście wykonywał pokornie każde, najbardziej banalne ćwiczenie, jeśli tylko instruktor uzna, że będzie to u mnie przydatne.
 
Przeszukałem sieć w poszukiwaniu takich wyjazdów i jest ich naprawdę sporo.