Skocz do zawartości


Zdjęcie

Narty dla początkującego


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Thango

Thango
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 29 styczeń 2018 - 08:43

Witam Wszystkich i bardzo proszę o pomoc w doborze nart.

 

1. Płeć - M

2. Wiek - 37

3. Waga - 110kg (sporo ale idzie w dół)

4. Wzrost - 171cm

5. Na nartach jeżdżę od 2 sezonów, (5 dni w sezonie) - planuję częściej (2-3 wyjazdy w roku na 5-7 dni każdy) 

6. Moje umiejętności określam na zauroczony (w przyszłości: szalony)

7. Moje buty to - Salomon X Pro 80

8. Teraz jeżdżę na nartach/model - nie posiadam własnych nart, jeździłem na wypożyczanych - zdawałem się na rady znajomych

9. Preferuję styl jazdy - rekreacyjna, jestem początkujący, chcę doskonalić swoje umiejętności

10. Upatrzyłem sobie narty - HEAD Natural Instinct 156 lub 163 cm z wiązaniami PR 11 MBS

11. Mój budżet na narty to około - 2 000 zł

 

Jeżeli narty, które sobie upatrzyłem, są odpowiednie to jakiej długości? Przy mojej wadze 156cm nie będą za krótkie? Jestem na diecie redukcyjnej i w przyszłym sezonie waga będzie w okolicach 75-85kg.

Do tych nart możliwe też są wiązania PRD 12 MBS. Czy PR 11 MBS i PRD 12 MBS będą pasowały do moich butów?

 

Z góry dziękuję za każdą informację.


  • 1

#2 maxiklenczonu14

maxiklenczonu14
  • Użytkownik
  • 597 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:Atomic Redster D2 SL
  • Imię :Maciek

Napisano 30 styczeń 2018 - 11:09

Cześć tak w ogóle

Nie znam się za bardzo ale myślę,że mógłbyś mieć buty z większym flexem np.<=100. Jeżeli chodzi o narty, to 163 cm, to takie minimum.  Jeśli chodzi o wiązania to niestety nie pomogę. Zawsze brałem narty z wiązaniami. Może poszukaj czegoś z wiązaniami - za 2 tys. naprawdę można coś znaleźć.


  • 1
Dołączona grafika

#3 o_andrzej

o_andrzej
  • Użytkownik
  • 4204 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 30 styczeń 2018 - 16:28