z dykusji wnioskuję że najlepszy będzie jakiś FIAT z napędem 4x4 i oponami całorocznymi Nokian Hakkapelliitta zmienianymi co 4 lata
BUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#41
Napisano 12 grudzień 2017 - 13:46
pozdrawiam Jan narciarki i narciarzy, początkujących i zaawansowanych, a także ośrodki narciarskie: Szczyrk , Wisła , Istebna , Ustroń , Zwardoń , Koniaków , Korbielów , Zawoja , Rabka , Zakopane , Bukowina Tatrzańska , Krynica , Karpacz , Szklarska Poręba , Czarna Góra , Tatrzańska Łomnica , Szczyrbskie Jezioro , Stary Smokovec , Jasna , Winterberg, Willingen, Neuss, Zell am See , Saalbach , Hinterglemm , Mayrhofen , Tux , Hintertux , Stubai , Sölden , Obergurgl , Ischgl , Obertauern , St. Anton, Zürs, St. Christoph, Stuben, Lech, Oberlech, Valluga, St. Jakob, Venet, Fiss, Ladis, Serfaus, Zams, Hochsölden, Kühtai, Hochoetz, Livigno , Wolkenstein , Selva , Santa Christina , Sankt Ulrich , Arabba , Colfosco , Canazei , Pozza di Fassa, Belvedere, Marmolada, Alpe Lusia, Bellamonte, Passo San Pellegrino, Falcade, Latemar, Obereggen, Catinaccio, Pera, Moena, Cortina , Sulden , Gressoney , Cervinia , Kronplatz , Coumayeur , Sestriere , Alagna Valsesia, Macugnaga, Monterosa, Gressoney, Zermatt , Saas Fee , Saas Grund, Hohsaas, Grächen , Aletsch , Crans Montana , Verbier , Thyon 2000, Les Collons , Rosswald , Belalp , Leukerbad, Bettmeralp, Fiesch, Fiescheralp, Brig, Visp, Zinal, Grimentz, St. Luc, Samnaun, Serre Chevalier, Vialattea, Val dIsere , La Mongie , Montgenevre , Alpe dHuez , Les Duex Alpes , Sybelles , Tignes , Val dIsere , Les Arcs , La Plagne , Val Cenis, Termignon, Val Frejus, Champagny , Courchevel , Meribel , Les Menuires , Val Thorens , Orelle, La Grave , Oz , Saint Sorlin , Chamonix , Megeve , Flaine , Morzine , Les Portes du Soleil, Galibier, Thabor, Valloire, Valmeiniere
#42
Napisano 12 grudzień 2017 - 13:46
protestuje przeciwko nazywaniu fiata 126 "klasyczna, dobra konstrukcja" - bylo to g.....o nie samochod - to ze lepiej sie wspinalo do gory wynikalo wylacznie z rozkladu ciezaru, napedu na tyl I .....slabego silnika (tak bo prawie nie mozna bylo zerwac przyczepnosci).
To byl wylacznie pomysl ( dobry w owym czasie) na rozkrecenie branzy motoryzacyjnej.
Ale prosze tutaj nie wywalac sentymentalnej melodii jaki to byl "wspanialy" pojazd........
zaraz sie dowiemy, ze "przed wojna" to nawet dziewczyny byly mlodsze..........
Użytkownik jan koval edytował ten post 12 grudzień 2017 - 14:03
#43
Napisano 12 grudzień 2017 - 13:52
moim zdaniem jednak znacznie lepsza była Syrenka,
126 "klasyczna, dobra konstrukcja"
raz wjechałem Syrenką teścia w zimie na Stecówkę w Istebnej a żaden Maluch nie dał rady
pozdrawiam Jan narciarki i narciarzy, początkujących i zaawansowanych, a także ośrodki narciarskie: Szczyrk , Wisła , Istebna , Ustroń , Zwardoń , Koniaków , Korbielów , Zawoja , Rabka , Zakopane , Bukowina Tatrzańska , Krynica , Karpacz , Szklarska Poręba , Czarna Góra , Tatrzańska Łomnica , Szczyrbskie Jezioro , Stary Smokovec , Jasna , Winterberg, Willingen, Neuss, Zell am See , Saalbach , Hinterglemm , Mayrhofen , Tux , Hintertux , Stubai , Sölden , Obergurgl , Ischgl , Obertauern , St. Anton, Zürs, St. Christoph, Stuben, Lech, Oberlech, Valluga, St. Jakob, Venet, Fiss, Ladis, Serfaus, Zams, Hochsölden, Kühtai, Hochoetz, Livigno , Wolkenstein , Selva , Santa Christina , Sankt Ulrich , Arabba , Colfosco , Canazei , Pozza di Fassa, Belvedere, Marmolada, Alpe Lusia, Bellamonte, Passo San Pellegrino, Falcade, Latemar, Obereggen, Catinaccio, Pera, Moena, Cortina , Sulden , Gressoney , Cervinia , Kronplatz , Coumayeur , Sestriere , Alagna Valsesia, Macugnaga, Monterosa, Gressoney, Zermatt , Saas Fee , Saas Grund, Hohsaas, Grächen , Aletsch , Crans Montana , Verbier , Thyon 2000, Les Collons , Rosswald , Belalp , Leukerbad, Bettmeralp, Fiesch, Fiescheralp, Brig, Visp, Zinal, Grimentz, St. Luc, Samnaun, Serre Chevalier, Vialattea, Val dIsere , La Mongie , Montgenevre , Alpe dHuez , Les Duex Alpes , Sybelles , Tignes , Val dIsere , Les Arcs , La Plagne , Val Cenis, Termignon, Val Frejus, Champagny , Courchevel , Meribel , Les Menuires , Val Thorens , Orelle, La Grave , Oz , Saint Sorlin , Chamonix , Megeve , Flaine , Morzine , Les Portes du Soleil, Galibier, Thabor, Valloire, Valmeiniere
#44
Napisano 12 grudzień 2017 - 15:17
protestuje przeciwko nazywaniu fiata 126 "klasyczna, dobra konstrukcja" - bylo to g.....o nie samochod - to ze lepiej sie wspinalo do gory wynikalo wylacznie z rozkladu ciezaru, napedu na tyl I .....slabego silnika (tak bo prawie nie mozna bylo zerwac przyczepnosci).
To byl wylacznie pomysl ( dobry w owym czasie) na rozkrecenie branzy motoryzacyjnej.
Ale prosze tutaj nie wywalac sentymentalnej melodii jaki to byl "wspanialy" pojazd........
Moze i g... ale nie zawiodlo mnie nigdy. Zawsze dojechalem nim na miejsce, a jak trzeba bylo to zawsze znalazl sie mechanik w okolicy ktory potrafil to naprawic.
Niestety w dzisiejszych ekonomiczych, cichych, super wygodnych, auatch jak komputer powie NO! to ci zaden mechanik nie pomoze. Dzwonisz po lawete i do warsztatu.
Dzis przy minus 4C zamarzly drzwi w Mini. Szyby w przednich drzwiach nie maja ramy, wiec musza sie automaycznie obnizyc i podniesc o pare milimetrow przy otwieraniu.
Super bajer. Normalnie zaden problem, ale nie przy mrozie szklo przymarza do uszczelki i sie okno nie obniza i trzeba kombinowac zeby szyby nie rozwalic otwierajac i zamykajac auto.
#45
Napisano 12 grudzień 2017 - 16:12
Dzis przy minus 4C zamarzly drzwi w Mini. Szyby w przednich drzwiach nie maja ramy, wiec musza sie automaycznie obnizyc i podniesc o pare milimetrow przy otwieraniu.
Ale przecież Ty na rowerze. A w ogóle to skandal z pogodą w GB. Zemsta za Brexit? Przedni patent z tym Mini. Nie zaszkodzi prysnąć sprayem silikonowym. W moim elektryczne szyby przy mocniejszych mrozach się nie opuszczają. Kłopot, gdy chcesz otworzyć szybę by zapłacić w okienku. Ale to w sumie drobiazg. Gdy szyby były na korbkę, też niechętnie się opuszczały, ale przynajmniej można było z nimi powalczyć.
#46
Napisano 12 grudzień 2017 - 17:09
protestuje przeciwko nazywaniu fiata 126 "klasyczna, dobra konstrukcja" - bylo to g.....o nie samochod - to ze lepiej sie wspinalo do gory wynikalo wylacznie z rozkladu ciezaru, napedu na tyl I .....slabego silnika (tak bo prawie nie mozna bylo zerwac przyczepnosci).
To byl wylacznie pomysl ( dobry w owym czasie) na rozkrecenie branzy motoryzacyjnej.
Ale prosze tutaj nie wywalac sentymentalnej melodii jaki to byl "wspanialy" pojazd........
zaraz sie dowiemy, ze "przed wojna" to nawet dziewczyny byly mlodsze..........
Klasyczna konstrukcja to silnik z tyłu napęd z tyłu... jakbyś nie wiedział.
Ja mam Kuba w d.... sentymenty albo pochwałę nowoczesności. Dobry jest tylko ten samochód który w danym momencie jedzie tak jak najlepsze narty to te, które masz aktualnie pod butem.
Pozdrowienia
Użytkownik Mitek edytował ten post 12 grudzień 2017 - 17:10
#47
Napisano 12 grudzień 2017 - 17:12
NIE znaczy, ze DOBRA
Btw - polecany smar do uszczelek, zapobiegajacy przymarzaniu, to spray silikonowy
jack - zaprzeczasz sam sobie, zlapalem Cie: najpierw mowisz, ze nie zawiodlo Cie nigdy, a pozniej, ze jak trzeba bylo, to mechanic sie znalazl.
Widze tutaj "rozowy filtr mlodosci": wszystko bylo lepsze, nawet to piwsko, ktorego, gwarantuje, dzis bys nie tknal!!!!
Pytanie zupelnie inne - jaka jest szansa, ze benzyna nie bedzie sprzedawana w weekend'y?
Użytkownik jan koval edytował ten post 12 grudzień 2017 - 17:32
#48
Napisano 12 grudzień 2017 - 17:38
Widze tutaj "rozowy filtr mlodosci": wszystko bylo lepsze, nawet to piwsko, ktorego, gwarantuje, dzis bys nie tknal!!!!
Nie wszystko bylo lepsze... Na przyklad odziez szczegolnie ta narciarska - kiedys masakra, dzis nie ma szans zebym piankowe spodnie wybral
Natomiast co do samochodow to sadze ze przyszlosc (elektryczne) i w duzej mierze terazniejszosc - hybrydy, oszczedne zielone silniki i zielone materialy do tego ta elektronika wszechobecna to niestety krok do tylu.
BTW Polecam nowy odcinek The Grand Tour na amazonie (Past, present or future).
Zdecydowanie wybralbym ten samochod z przeszlosci i majac te 3 do wyboru.
Dzis niestety metro. Srednio co 5 lat mamy tu te 2-3 dni sniegu. Szkoda roweru na posolone drogi i srednio bezpiecznie jazdy gdy lod i snieg na poboczach...
#49
Napisano 12 grudzień 2017 - 18:13
NIE znaczy, ze DOBRA
Btw - polecany smar do uszczelek, zapobiegajacy przymarzaniu, to spray silikonowy
jack - zaprzeczasz sam sobie, zlapalem Cie: najpierw mowisz, ze nie zawiodlo Cie nigdy, a pozniej, ze jak trzeba bylo, to mechanic sie znalazl.
Widze tutaj "rozowy filtr mlodosci": wszystko bylo lepsze, nawet to piwsko, ktorego, gwarantuje, dzis bys nie tknal!!!!
Pytanie zupelnie inne - jaka jest szansa, ze benzyna nie bedzie sprzedawana w weekend'y?
Cześć
Ciekawe... Z tego co się orientuje w Stanach nadal ma wielkie poważanie. W sporcie również a tu niedobra??
No co Ty?
Ja nie traktuje Malucha w kategoriach samochodu tak jak nie traktuje w kategoriach samochodu Opla Astra czy Peugeota Partnera (cho akurat takim często się poruszam). Nawet Skoda Superb (nabyłem w zeszłym tygodniu) nie budzi mojego wielkiego (choć jest wyjątkowa) szacunku tak jak Impreza WRX czy EVO - to są samochody nie mówiąc o wielu zupełnie niedostępnych (wiekszość ma klasyczny napęd właśnie)
Pozdrowienia
Użytkownik Mitek edytował ten post 12 grudzień 2017 - 18:17
#50
Napisano 12 grudzień 2017 - 18:37
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#51
Napisano 12 grudzień 2017 - 19:12
z dykusji wnioskuję że najlepszy będzie jakiś FIAT z napędem 4x4 i oponami całorocznymi Nokian Hakkapelliitta zmienianymi co 4 lata
Jeszcze nie było o odpalaniu MALUCHA z kija
#52
Napisano 12 grudzień 2017 - 19:15
Z jakim silnikiem kupiłeś tą Skodę?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
2.0 d
#53
Napisano 12 grudzień 2017 - 19:25
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#54
Napisano 12 grudzień 2017 - 19:34
A ja od jakiegoś czasu, jeśli można słówko jeżdżę Renault Grand Scenic 1,9 DCI. Co prawda nie ma napędu 4x4 ale spędzając 92% życia nad morzem nie potrzebuję nic innego. Ma mi być wygodnie i to auto spełnia moje potrzeby w zupełności
#55
Napisano 12 grudzień 2017 - 20:22
z dykusji wnioskuję że najlepszy będzie jakiś FIAT z napędem 4x4 i oponami całorocznymi Nokian Hakkapelliitta zmienianymi co 4 lata
mozna sie smiac, ale jest to jedno z najfajniejszych aut 4x4 na gorskiej wsi w Alpach. Ciagle jest tego pelno.
#56
Napisano 12 grudzień 2017 - 20:27
Przez ostatnie 15 lat mam samochody tylko z dieslem. Jestem z nich bardzo zadowolony, ale chyba czas na zmianę. Rozglądam się za nowym i gdyby superb był z napędem 4x4 ale z silnikiem 1.8 w benzynie to nawet bym się nie wahał. Napisz za kilka miesięcy jak ci się sprawuje ten dieselek.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cześć
Niestety to bardzo rzadkie wersje - stały 4x4 i 1,8 benzyna i manual - spotkałem chyba jedna taką konfigurację. Tego egzemplarza szukałem półtora miesiąca ale udało się bo ktoś skroił samochód tak jakby pod nas. Szukałem dużego kombi rodzinnego. Do Vana albo podniesionego rodzinnego nadwozia bym nie wsiadł (przepraszam wszystkich posiadaczy ale mam awersję totalną) a ten spełnia wszystkie założone warunki a na dodatek wygląda jak samochód.
Pozdro
#57
Napisano 12 grudzień 2017 - 20:29
z dykusji wnioskuję że najlepszy będzie jakiś FIAT z napędem 4x4 i oponami całorocznymi Nokian Hakkapelliitta zmienianymi co 4 lata
mozna sie smiac, ale jest to jedno z najfajniejszych aut 4x4 na gorskiej wsi w Alpach. Ciagle jest tego pelno.
Cześć
Smiać się mogą tylko dyletanci Michał. To znakomity samochód, bardzo popularny we Włoszech i nie do zarżnięcia.
Pozdro
#58
Napisano 12 grudzień 2017 - 23:15
się nie śmieję wcale,
mozna sie smiac
nawet przed kilku laty przymierzałem się do zakupu FIATa Sedici 4x4
pozdrawiam Jan narciarki i narciarzy, początkujących i zaawansowanych, a także ośrodki narciarskie: Szczyrk , Wisła , Istebna , Ustroń , Zwardoń , Koniaków , Korbielów , Zawoja , Rabka , Zakopane , Bukowina Tatrzańska , Krynica , Karpacz , Szklarska Poręba , Czarna Góra , Tatrzańska Łomnica , Szczyrbskie Jezioro , Stary Smokovec , Jasna , Winterberg, Willingen, Neuss, Zell am See , Saalbach , Hinterglemm , Mayrhofen , Tux , Hintertux , Stubai , Sölden , Obergurgl , Ischgl , Obertauern , St. Anton, Zürs, St. Christoph, Stuben, Lech, Oberlech, Valluga, St. Jakob, Venet, Fiss, Ladis, Serfaus, Zams, Hochsölden, Kühtai, Hochoetz, Livigno , Wolkenstein , Selva , Santa Christina , Sankt Ulrich , Arabba , Colfosco , Canazei , Pozza di Fassa, Belvedere, Marmolada, Alpe Lusia, Bellamonte, Passo San Pellegrino, Falcade, Latemar, Obereggen, Catinaccio, Pera, Moena, Cortina , Sulden , Gressoney , Cervinia , Kronplatz , Coumayeur , Sestriere , Alagna Valsesia, Macugnaga, Monterosa, Gressoney, Zermatt , Saas Fee , Saas Grund, Hohsaas, Grächen , Aletsch , Crans Montana , Verbier , Thyon 2000, Les Collons , Rosswald , Belalp , Leukerbad, Bettmeralp, Fiesch, Fiescheralp, Brig, Visp, Zinal, Grimentz, St. Luc, Samnaun, Serre Chevalier, Vialattea, Val dIsere , La Mongie , Montgenevre , Alpe dHuez , Les Duex Alpes , Sybelles , Tignes , Val dIsere , Les Arcs , La Plagne , Val Cenis, Termignon, Val Frejus, Champagny , Courchevel , Meribel , Les Menuires , Val Thorens , Orelle, La Grave , Oz , Saint Sorlin , Chamonix , Megeve , Flaine , Morzine , Les Portes du Soleil, Galibier, Thabor, Valloire, Valmeiniere
#59
Napisano 13 grudzień 2017 - 18:04
jakos pojecia "fiat" I "nie-do-zarzniecia" nie pasuja do siebie
Jaki uklad 4x4 byl w tym cudzie przyrody?
Użytkownik jan koval edytował ten post 13 grudzień 2017 - 18:05
#60
Napisano 13 grudzień 2017 - 18:19
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych