Skocz do zawartości


Zdjęcie

Opony zimowe


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
179 odpowiedzi w tym temacie

#1 kordiankw

kordiankw
  • Użytkownik
  • 2057 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisano 06 listopad 2016 - 09:42

Test opon zimowych
http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,z1y01k


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 1

#2 o_andrzej

o_andrzej
  • Użytkownik
  • 4192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 06 listopad 2016 - 10:52


Test opon zimowych
http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,z1y01k

 

Też to widziałem. Niestety AutoSwiat jak i Motor są gazetami "niemieckimi" i produkty niemieckie przeważnie w nich wygrywają. Dotyczy to zwłaszcza porównań samochodów. Mimo wszystko czytając uważnie i czujnie (a starsi mają w tym wprawę po przeżyciu "komuny" :)) można sporo wyczytać.

 

A propos testu (mam dokładnie ten sam rozmiar opon):

 

- widać, że większość opon zimowych jest dobra (właśnie kupiłem Nokiany, Finowie znają się na zimie),

- trzeba unikać "chińszczyzny", nie tylko wśród opon,

- opona całoroczna kusi, bo niewiele ustępuje zimowym w zimie i letnim w lecie, a ma jedna wielką zaletę: nie trzeba ich zmieniać 2x w roku. Tylko jeden argument przeciw: opony zimowe lubią mieć dużo bieżnika, a przy całorocznym jeżdżeniu ten szybko się zużywa.


  • 1

#3 Mitek

Mitek

    zwykły narciarz

  • Użytkownik
  • 5126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Imię :Mitek

Napisano 06 listopad 2016 - 10:59

 


Test opon zimowych
http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,z1y01k

 

Też to widziałem. Niestety AutoSwiat jak i Motor są gazetami "niemieckimi" i produkty niemieckie przeważnie w nich wygrywają. Dotyczy to zwłaszcza porównań samochodów. Mimo wszystko czytając uważnie i czujnie (a starsi mają w tym wprawę po przeżyciu "komuny" :)) można sporo wyczytać.

 

A propos testu (mam dokładnie ten sam rozmiar opon):

 

- widać, że większość opon zimowych jest dobra (właśnie kupiłem Nokiany, Finowie znają się na zimie),

- trzeba unikać "chińszczyzny", nie tylko wśród opon,

- opona całoroczna kusi, bo niewiele ustępuje zimowym w zimie i letnim w lecie, a ma jedna wielką zaletę: nie trzeba ich zmieniać 2x w roku. Tylko jeden argument przeciw: opony zimowe lubią mieć dużo bieżnika, a przy całorocznym jeżdżeniu ten szybko się zużywa.

 

Cześć

"Niemieckie gazety.Unikanie chińszczyzny."

Andrzej jakbym słuchał jakiegoś oszołoma w Radio Maryja a nie rozsądnego kolegi. Nie szokuj albo nie żartuj.

Pozdrowien


Użytkownik Mitek edytował ten post 06 listopad 2016 - 11:03

  • 1

#4 kordiankw

kordiankw
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 2057 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisano 06 listopad 2016 - 11:01

Ja po doświadczeniach jazdy na torze lodowym w Imola w Finlandii co prawda na oponach Hakkapeliitta, ale rownież zdecydowałem się w tym roku na Nokiany WR-D4. Musiałem wymienić dwa komplety jeden 205/55/16 a drugi 215/65/16. Po sezonie będę mógł powiedzieć coś więcej o tych oponach. Na razie mogę powiedzieć, że są ciche.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 1

#5 jan koval

jan koval
  • Użytkownik
  • 3529 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:p-n
  • Narty:volkl
  • Imię :kuba
  • Ulubiony stok:jackson hole, fernie, chugach

Napisano 06 listopad 2016 - 14:26

 

 


Test opon zimowych
http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,z1y01k

 

Też to widziałem. Niestety AutoSwiat jak i Motor są gazetami "niemieckimi" i produkty niemieckie przeważnie w nich wygrywają. Dotyczy to zwłaszcza porównań samochodów. Mimo wszystko czytając uważnie i czujnie (a starsi mają w tym wprawę po przeżyciu "komuny" :)) można sporo wyczytać.

 

A propos testu (mam dokładnie ten sam rozmiar opon):

 

- widać, że większość opon zimowych jest dobra (właśnie kupiłem Nokiany, Finowie znają się na zimie),

- trzeba unikać "chińszczyzny", nie tylko wśród opon,

- opona całoroczna kusi, bo niewiele ustępuje zimowym w zimie i letnim w lecie, a ma jedna wielką zaletę: nie trzeba ich zmieniać 2x w roku. Tylko jeden argument przeciw: opony zimowe lubią mieć dużo bieżnika, a przy całorocznym jeżdżeniu ten szybko się zużywa.

 

Cześć

"Niemieckie gazety.Unikanie chińszczyzny."

Andrzej jakbym słuchał jakiegoś oszołoma w Radio Maryja a nie rozsądnego kolegi. Nie szokuj albo nie żartuj.

Pozdrowien

 

Andrzej ma zupelna racje jezei chodzi o ranking aut niemieckich przez np ADAC

auta niemiieckie zajmuja wg ADAC czolowe miejsca - zgadnij - porownaj ich z rankingami przez Consumer Report, ktora to instytucja jest najblizsza bezstronnosci jako oceniajaca firma

wg CR auta niemieckie of dawna plasuja sie nisko w sensie zawodnosci I jakosci - jedynie audi trzyma sie jako tako: zreszta potwierdza to moje wycinkowe doswiadczenia - nowy Mercedes byl jednym z 2 najgorszych samochodow, jakimi jezdizlem......(razem z ..range rover)

 

natomiast wszystkie Subaru, toyoty, acury I lexus'y a nawet Isuzu byly/sa" bezobslugowe"


  • 1
"...w słownictwie Kovala każda narta poniżej 180cm to łyżwa ..." ( Jabol)

#6 o_andrzej

o_andrzej
  • Użytkownik
  • 4192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 06 listopad 2016 - 17:25


"Niemieckie gazety.Unikanie chińszczyzny."
Andrzej jakbym słuchał jakiegoś oszołoma w Radio Maryja a nie rozsądnego kolegi. Nie szokuj albo nie żartuj.

 

Mitku, z Radiem Maryja nie mam nic wspólnego. Powiedziałbym, że wręcz przeciwnie. :) Odnośnie "niemieckości" (zwróć uwagę na cudzysłów) Auto światu i Motoru wystarczy poczytać stopkę redakcyjną. Tak się składa, że Motor czytam regularnie od... 23 lat, a i wcześniej robiłem to sporadycznie. Auto Swiat przeglądam rzadziej, ale nie jest mi obcy. Mogę sobie zatem wyrobić własne zdanie na to i owo. Oba pisma są tendencyjnie pozytywnie nastawione na produkty Made in Germany, zwłaszcza, gdy są porównywane z pochodzącymi z innych krajów. Szczególnie widać to przy porównywaniu nowych samochodów. Przeważnie wygrywa produkt niemiecki, wliczając w to także Skodę i Seata, a kryteria są często mocno naginane. Bardzo często pojawiają się też niemieckie rankingi niezawodnościowe, typu TUV, Decra czy ADAC, w dużym stopniu niemiarodajne. Nie twierdzę, że samochody niemieckie są złe, sam przez całe lata jeździłem VW, ale nie są w żadnym stopniu lepsze, cokolwiek to znaczy. Firmy niemieckie zaliczyły bardzo poważne wpadki, które były mocno przemilczane. Bardziej miarodajne i rzetelne są artykuły dotyczące samochodów używanych, gdzie tendencyjności widzę o wiele mniej.

 

Odnośnie "chińszczyzny" (znów cudzysłów). Bynajmniej nie oznacza to, że produkty Made in China są złe. Np. z powodzeniem używam znakomitych laptopów firmy Lenovo, wywodzącej się korzeniami z IBM. Coraz większym powodzeniem i... szacunkiem cieszą się produkty Huawei. Przez "chińszczyznę" rozumiem masowy, tani produkt pochodzenia przeważnie azjatyckiego, który spotykamy wszędzie w supermarketach: zabawki, klucze do samochodu, wiertarki, itp. Ich jakość jest przeważnie kiepska, ale cena niska. Kiedyś, w latach 60. podobnie było w Stanach z produktami japońskimi. Były synonimem taniochy i lichoty. A dziś? Wszyscy wiemy. :)


  • 3

#7 o_andrzej

o_andrzej
  • Użytkownik
  • 4192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 06 listopad 2016 - 17:34


ADAC
auta niemiieckie zajmuja wg ADAC czolowe miejsca - zgadnij - porownaj ich z rankingami przez Consumer Report, ktora to instytucja jest najblizsza bezstronnosci jako oceniajaca firma

 

ADAC zaliczył niedawno ciężką wtopę odnośnie wiarygodności, np. niezawodności Mercedesów. Można wygooglować. Jeśli wczytać sie w kryteria ocen ADAC-u też szybko wychodzi, że z obiektywizmem niewiele tu mamy do czynienia. Consumer Report jest zapewne amerykański, a więc dotyczy rynku amerykańskiego, nieco innego niż europejski, ale niezły jest brytyjski (jeszcze przed brexitem :)) Warrenty Direct, gdzie kryterium jest bardzo obiektywne: pieniądze jakie płaci się firmie ubezpieczeniowa za przedłużenie gwarancji samochodu. I tu samochody niemieckie wypadają co najmniej średnio a faktycznie przodują japończyki.

 

Sorry za przydługie wpisy niewiele mające z nartami wspólnego. Trochę tak, bo na narty często jeździmy samochodami, ale w sumie to mocno OT. Do tego pisze to zapalony rowerzysta, który w mieście unika samochodu jak może. :)


Użytkownik o_andrzej edytował ten post 06 listopad 2016 - 17:37

  • 1

#8 J@n

J@n
  • Administrator
  • 9814 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:black crows atris
  • Imię :Jan
  • Ulubiony stok:FIS w Szczyrku

Napisano 06 listopad 2016 - 19:22


- opona całoroczna kusi, bo niewiele ustępuje zimowym w zimie i letnim w lecie, a ma jedna wielką zaletę: nie trzeba ich zmieniać 2x w roku. Tylko jeden argument przeciw: opony zimowe lubią mieć dużo bieżnika, a przy całorocznym jeżdżeniu ten szybko się zużywa.

Przez cały rok używam 1 kompletu i są to opony zimowe, zużywają się normalnie

 


AutoSwiat jak i Motor są gazetami "niemieckimi" i produkty niemieckie przeważnie w nich wygrywają.
i tu masz pełną rację Autoświat to praktycznie przedruk czasopisma Auto Bild

tu wersja cyfrowa:

http://www.autobild....6-10811081.html

 

a ten należy do prawicowego brukowca BILD 


  • 1
Dołączona grafika
pozdrawiam Jan narciarki i narciarzy, początkujących i zaawansowanych, a także ośrodki narciarskie: Szczyrk , Wisła , Istebna , Ustroń , Zwardoń , Koniaków , Korbielów , Zawoja , Rabka , Zakopane , Bukowina Tatrzańska , Krynica , Karpacz , Szklarska Poręba , Czarna Góra , Tatrzańska Łomnica , Szczyrbskie Jezioro , Stary Smokovec , Jasna , Winterberg, Willingen, Neuss, Zell am See , Saalbach , Hinterglemm , Mayrhofen , Tux , Hintertux , Stubai , Sölden , Obergurgl , Ischgl , Obertauern , St. Anton, Zürs, St. Christoph, Stuben, Lech, Oberlech, Valluga, St. Jakob, Venet, Fiss, Ladis, Serfaus, Zams, Hochsölden, Kühtai, Hochoetz, Livigno , Wolkenstein , Selva , Santa Christina , Sankt Ulrich , Arabba , Colfosco , Canazei , Pozza di Fassa, Belvedere, Marmolada, Alpe Lusia, Bellamonte, Passo San Pellegrino, Falcade, Latemar, Obereggen, Catinaccio, Pera, Moena, Cortina , Sulden , Gressoney , Cervinia , Kronplatz , Coumayeur , Sestriere , Alagna Valsesia, Macugnaga, Monterosa, Gressoney, Zermatt , Saas Fee , Saas Grund, Hohsaas, Grächen , Aletsch , Crans Montana , Verbier , Thyon 2000, Les Collons , Rosswald , Belalp , Leukerbad, Bettmeralp, Fiesch, Fiescheralp, Brig, Visp, Zinal, Grimentz, St. Luc,  Samnaun, Serre Chevalier, Vialattea, Val dIsere , La Mongie , Montgenevre , Alpe dHuez , Les Duex Alpes , Sybelles , Tignes , Val dIsere , Les Arcs , La Plagne , Val Cenis, Termignon, Val Frejus, Champagny , Courchevel , Meribel , Les Menuires , Val Thorens , Orelle, La Grave , Oz , Saint Sorlin , Chamonix , Megeve , Flaine , Morzine , Les Portes du Soleil, Galibier, Thabor, Valloire, Valmeiniere

#9 o_andrzej

o_andrzej
  • Użytkownik
  • 4192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 06 listopad 2016 - 20:21


Przez cały rok używam 1 kompletu i są to opony zimowe, zużywają się normalnie

 

Janie, źle robisz. I tak lepiej niż jeździć przez cały rok na letnich. Ale zimówki zdecydowanie gorzej hamują na suchym, nawet w zimie, i gorzej zachowują się w przypadku aquaplaningu czyli w jeździe po dużej warstwie wody (gorzej odprowadzają wodę). Ale przede wszystkim szybko się zużywają w wyższych temp. Jeśli już to przejdź na całoroczne.

 

Właśnie wysłuchałem w dzienniku franc., o nowej aferze z fałszowaniem testów, tym razem Audi. Dotyczy fałszowania nie tlenku azotu, jak w przypadku VW, ale zaniżania CO2, i to zarówno diesli i benzyn. Ponoć test reagował na położenie kierownicy.


  • 2

#10 mig

mig
  • Użytkownik
  • 876 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Rybnik
  • Ulubiony stok:bliski
  • Serwisant:w piwnicy
  • Pracownik:U siebie

Napisano 06 listopad 2016 - 20:46


 
Właśnie wysłuchałem w dzienniku franc., o nowej aferze z fałszowaniem testów, tym razem Audi. Dotyczy fałszowania nie tlenku azotu, jak w przypadku VW, ale zaniżania CO2, i to zarówno diesli i benzyn. Ponoć test reagował na położenie kierownicy.

Coś mi wydaje ze świadczy to raczej o tym ze obecne normy można osiągnąć tylko drogą oszustwa. Nie ma uczciwych. Sa niezłapani. Ot... miara zidiocenia 'ustawodawcow'...

PozdrawiamM

Użytkownik mig edytował ten post 06 listopad 2016 - 20:47

  • 2

#11 kordiankw

kordiankw
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 2057 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisano 06 listopad 2016 - 20:57

Przez cały rok używam 1 kompletu i są to opony zimowe, zużywają się normalnie

Też na wiosnę nie wymieniłem zimowek na letnie bo i tak miałem na zimę kupić nowe. Nie zauważyłem jakiegoś znaczącego zużycia bieżnika, może dlatego, że i tak niewiele go już było. Jednak się wyząbkowały i pod koniec były już trochę głośne. W Sarajewie zauważyłem że dużo kierowców jeździło na zimowkach cały rok.
  • 1

#12 mig

mig
  • Użytkownik
  • 876 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Rybnik
  • Ulubiony stok:bliski
  • Serwisant:w piwnicy
  • Pracownik:U siebie

Napisano 06 listopad 2016 - 21:11


W Sarajewie zauważyłem że dużo kierowców jeździło na zimowkach cały rok.

W Falcade miejscowi jeździli na oponach z drobnym bieznikiem. Jak spadł snieg to załozyli łancuchy.... Mysle że tez wiedzieli co robią.... ;-)


Użytkownik mig edytował ten post 06 listopad 2016 - 21:26

  • 1

#13 o_andrzej

o_andrzej
  • Użytkownik
  • 4192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 06 listopad 2016 - 21:58

Warto poczytać np. to:   http://autokult.pl/1...mowych-poradnik Myslę, że najgorsze co nas czeka w zimówkach latem to jazda w dużym deszczu. Podobno są nieprzewidywalne.

 

A z narciarskiej beczki. Trudno znaleźć w Zillertal kwaterę dla 5 par w jednym domu (dwie z małymi dziećmi). I żeby nie było sypialni przechodnich.


  • 1

#14 jan koval

jan koval
  • Użytkownik
  • 3529 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:p-n
  • Narty:volkl
  • Imię :kuba
  • Ulubiony stok:jackson hole, fernie, chugach

Napisano 06 listopad 2016 - 23:52

 


Przez cały rok używam 1 kompletu i są to opony zimowe, zużywają się normalnie

 

Janie, źle robisz. I tak lepiej niż jeździć przez cały rok na letnich. Ale zimówki zdecydowanie gorzej hamują na suchym, nawet w zimie, i gorzej zachowują się w przypadku aquaplaningu czyli w jeździe po dużej warstwie wody (gorzej odprowadzają wodę). Ale przede wszystkim szybko się zużywają w wyższych temp. Jeśli już to przejdź na całoroczne.

 

Właśnie wysłuchałem w dzienniku franc., o nowej aferze z fałszowaniem testów, tym razem Audi. Dotyczy fałszowania nie tlenku azotu, jak w przypadku VW, ale zaniżania CO2, i to zarówno diesli i benzyn. Ponoć test reagował na położenie kierownicy.

 

Andrzej - przeciez to ta sama firma!!

BTW CR nie zajmuje sie badaniem tylko wyrobow amerykanskich - bada produkty (takze samochody EU i JPN) dostepne na rynku am

 

 

Przez cały rok używam 1 kompletu i są to opony zimowe, zużywają się normalnie

Też na wiosnę nie wymieniłem zimowek na letnie bo i tak miałem na zimę kupić nowe. Nie zauważyłem jakiegoś znaczącego zużycia bieżnika, może dlatego, że i tak niewiele go już było. Jednak się wyząbkowały i pod koniec były już trochę głośne. W Sarajewie zauważyłem że dużo kierowców jeździło na zimowkach cały rok.

 

zabki nie robia sie wskutek zuzycia - robia sie, jezeli zawieszenie nie jest OK


  • 1
"...w słownictwie Kovala każda narta poniżej 180cm to łyżwa ..." ( Jabol)

#15 Mitek

Mitek

    zwykły narciarz

  • Użytkownik
  • 5126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Imię :Mitek

Napisano 07 listopad 2016 - 09:44

Cześć

Andrzej dzięki za wyjaśnienie co jak rozumiesz. Ja na stopki redakcyjne nie mam zwyczaju patrzeć - albo coś jest dla mnie wiarygodne albo nie. Z gazet czytam praktycznie jedynie Świat Nauki i zupełnie mi nie przeszkadza jego źródło.

Co do "chińszczyzny" właśnie za radą na priv. kolegi z forum, który zna się na oponach bo prowadzi od wielu lat hurtową sprzedaż tego artykułu nabyłem produkowane w Chinach opony. Jak przyjadą wyważą się i założą dam znać co i jak. Wiem jedno - będą głośne. :)

 

 

 


- opona całoroczna kusi, bo niewiele ustępuje zimowym w zimie i letnim w lecie, a ma jedna wielką zaletę: nie trzeba ich zmieniać 2x w roku. Tylko jeden argument przeciw: opony zimowe lubią mieć dużo bieżnika, a przy całorocznym jeżdżeniu ten szybko się zużywa.

Przez cały rok używam 1 kompletu i są to opony zimowe, zużywają się normalnie

...........

Cześć

Widać nie są to naprawdę opony zimowe, choć może tak jest napisane. Miałem parę razy opony zimowe, które znakomicie spisywały się w zimie. Podobnie jak Andrzej sugeruje a ja potwierdzam - były to opony skandynawskie do jazdy po śniegu i lodzie przy solidnych minusach - po to były kupione. Na suchy czy mokry asfalt albo błoto pośniegowe wystarczy cokolwiek a jak jest lód nic nie pomoże tylko kolce. Jedyna rada jechać wolniej i nie hamować.

Te opony zimowe przy dodatnich temperaturach tak powyżej +5 darły się w sposób natychmiastowy.

Oczywiście były i inne np Dunlop Winter, w który swego czasu zainwestowałem i jeździłem w lecie bo do tego się nadawał na pewno. Porównywaliśmy tego Dunlopa z różnymi innymi oponami na podobnych lub identycznych autach i był to zdecydowanie największy syf jaki miałem za to drogi.

Pozdrowienia


  • 1

#16 kordiankw

kordiankw
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 2057 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisano 07 listopad 2016 - 09:47


zabki nie robia sie wskutek zuzycia - robia sie, jezeli zawieszenie nie jest OK

I wykrakałeś, to nie wyząbkowane opony, a łożysko w piaście przedniej tak huczało. Do wymiany.


  • 1

#17 J@n

J@n
  • Administrator
  • 9814 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:black crows atris
  • Imię :Jan
  • Ulubiony stok:FIS w Szczyrku

Napisano 07 listopad 2016 - 10:02


łożysko w piaście przedniej tak huczało. Do wymiany.

w tym nowym Qashqaiu ?


Użytkownik J@n edytował ten post 07 listopad 2016 - 10:06
- Hundai

  • 1
Dołączona grafika
pozdrawiam Jan narciarki i narciarzy, początkujących i zaawansowanych, a także ośrodki narciarskie: Szczyrk , Wisła , Istebna , Ustroń , Zwardoń , Koniaków , Korbielów , Zawoja , Rabka , Zakopane , Bukowina Tatrzańska , Krynica , Karpacz , Szklarska Poręba , Czarna Góra , Tatrzańska Łomnica , Szczyrbskie Jezioro , Stary Smokovec , Jasna , Winterberg, Willingen, Neuss, Zell am See , Saalbach , Hinterglemm , Mayrhofen , Tux , Hintertux , Stubai , Sölden , Obergurgl , Ischgl , Obertauern , St. Anton, Zürs, St. Christoph, Stuben, Lech, Oberlech, Valluga, St. Jakob, Venet, Fiss, Ladis, Serfaus, Zams, Hochsölden, Kühtai, Hochoetz, Livigno , Wolkenstein , Selva , Santa Christina , Sankt Ulrich , Arabba , Colfosco , Canazei , Pozza di Fassa, Belvedere, Marmolada, Alpe Lusia, Bellamonte, Passo San Pellegrino, Falcade, Latemar, Obereggen, Catinaccio, Pera, Moena, Cortina , Sulden , Gressoney , Cervinia , Kronplatz , Coumayeur , Sestriere , Alagna Valsesia, Macugnaga, Monterosa, Gressoney, Zermatt , Saas Fee , Saas Grund, Hohsaas, Grächen , Aletsch , Crans Montana , Verbier , Thyon 2000, Les Collons , Rosswald , Belalp , Leukerbad, Bettmeralp, Fiesch, Fiescheralp, Brig, Visp, Zinal, Grimentz, St. Luc,  Samnaun, Serre Chevalier, Vialattea, Val dIsere , La Mongie , Montgenevre , Alpe dHuez , Les Duex Alpes , Sybelles , Tignes , Val dIsere , Les Arcs , La Plagne , Val Cenis, Termignon, Val Frejus, Champagny , Courchevel , Meribel , Les Menuires , Val Thorens , Orelle, La Grave , Oz , Saint Sorlin , Chamonix , Megeve , Flaine , Morzine , Les Portes du Soleil, Galibier, Thabor, Valloire, Valmeiniere

#18 kordiankw

kordiankw
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 2057 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisano 07 listopad 2016 - 10:06


w tym nowym Hundaju ?

Ja mam Qashqai-a, już pięcioletni, co prawda przebieg niewielki bo dopiero 75 tys. km, ale to chyba przypadłość Nissana te łożyska. Kolega w X-trailu przy podobnym przebiegu musiał wymienić oba łożyska. A w tym modelu wymiana łożyska razem z piastą :(.


  • 1

#19 J@n

J@n
  • Administrator
  • 9814 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:black crows atris
  • Imię :Jan
  • Ulubiony stok:FIS w Szczyrku

Napisano 07 listopad 2016 - 10:07


Ja mam Qashqai-a
przepraszam już poprawiłem :)
  • 1
Dołączona grafika
pozdrawiam Jan narciarki i narciarzy, początkujących i zaawansowanych, a także ośrodki narciarskie: Szczyrk , Wisła , Istebna , Ustroń , Zwardoń , Koniaków , Korbielów , Zawoja , Rabka , Zakopane , Bukowina Tatrzańska , Krynica , Karpacz , Szklarska Poręba , Czarna Góra , Tatrzańska Łomnica , Szczyrbskie Jezioro , Stary Smokovec , Jasna , Winterberg, Willingen, Neuss, Zell am See , Saalbach , Hinterglemm , Mayrhofen , Tux , Hintertux , Stubai , Sölden , Obergurgl , Ischgl , Obertauern , St. Anton, Zürs, St. Christoph, Stuben, Lech, Oberlech, Valluga, St. Jakob, Venet, Fiss, Ladis, Serfaus, Zams, Hochsölden, Kühtai, Hochoetz, Livigno , Wolkenstein , Selva , Santa Christina , Sankt Ulrich , Arabba , Colfosco , Canazei , Pozza di Fassa, Belvedere, Marmolada, Alpe Lusia, Bellamonte, Passo San Pellegrino, Falcade, Latemar, Obereggen, Catinaccio, Pera, Moena, Cortina , Sulden , Gressoney , Cervinia , Kronplatz , Coumayeur , Sestriere , Alagna Valsesia, Macugnaga, Monterosa, Gressoney, Zermatt , Saas Fee , Saas Grund, Hohsaas, Grächen , Aletsch , Crans Montana , Verbier , Thyon 2000, Les Collons , Rosswald , Belalp , Leukerbad, Bettmeralp, Fiesch, Fiescheralp, Brig, Visp, Zinal, Grimentz, St. Luc,  Samnaun, Serre Chevalier, Vialattea, Val dIsere , La Mongie , Montgenevre , Alpe dHuez , Les Duex Alpes , Sybelles , Tignes , Val dIsere , Les Arcs , La Plagne , Val Cenis, Termignon, Val Frejus, Champagny , Courchevel , Meribel , Les Menuires , Val Thorens , Orelle, La Grave , Oz , Saint Sorlin , Chamonix , Megeve , Flaine , Morzine , Les Portes du Soleil, Galibier, Thabor, Valloire, Valmeiniere

#20 mig

mig
  • Użytkownik
  • 876 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Rybnik
  • Ulubiony stok:bliski
  • Serwisant:w piwnicy
  • Pracownik:U siebie

Napisano 07 listopad 2016 - 10:42


A w tym modelu wymiana łożyska razem z piastą .

 

w fordach gałki razem wahaczem.... :-( . czy ktoś pokusił sie o zestawianie samochodów  pod wzgl 'user friendly'.... a raczej przyjazne dla kieszeni?


  • 1



Podobne tematy

  Temat Autor Podsumowanie Ostatni post



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych