Skocz do zawartości


Zdjęcie

Narty z rockerem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rengar

Rengar
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię :Dawid

Napisano 23 październik 2015 - 12:15

Witam, w tym roku postanowiłem kupić nowe narty. Nie siedzę w ogóle w temacie bo na moich starych mi się dobrze jeździło aż schudłem ponad 40kg i zrobiły się za miękkie.
Sporo szukałem w necie o nartach i tyle tego jest że im więcej czytam tym mniej wiem, jedyne co mnie zainteresowało to system rocker i takich nart chce spróbować. Poszukiwania nart zakończyłem na tych
http://allegro.pl/na...5743313969.html
I mam do Was prośbę abyście doradzili czy te narty się do mnie nadarzą.
O mnie: mam 172cm wzrostu, 67-68kg wagi. Moje umiejętności jazdy średnie minus- śmigach 5 sezonów ale jestem samoukiem, od dwóch sezonów zacząłem się uczyć jazdy na krawędziach z instruktorem. Co do stylu jazdy raczej wolę robić szerokie łuki na krawędziach. Jeżdżę głownie po stokach we Wiśle, Szczyrku, i często bywam w Białce Tatrzańskiej. W tym sezonie odwiedzę Austrię.
Największe obawy mam do długości nart, moje stare maja tylko 151cm, chociaż wyczytałem że narty z rockerem powinny być dłuższe.

Tak więc proszę doświadczonych narciarzy o opinie. Z góry dziękuję.


  • 1

#2 J@n

J@n
  • Administrator
  • 9814 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:black crows atris
  • Imię :Jan
  • Ulubiony stok:FIS w Szczyrku

Napisano 23 październik 2015 - 12:28


mam 172cm wzrostu, 67-68kg wagi. Moje umiejętności jazdy średnie minus- śmigach 5

168 będą OK.


  • 0
Dołączona grafika