Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zakup pierwszych nart - nowe czy używane


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal19801

michal19801
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 27 marzec 2015 - 00:19

Bardzo proszę o pomoc w wyobrze nart pod poniższe parametry:
 
płeć - mężczyzna,
wiek - 24 lata,
waga - 80kg,
wzrost - 185 cm,
Na nartach jeździłem tylko przez jeden sezon (5 dni), jestem więc początkującym narciarzem i znam podstawy - jazda pługiem, zatrzymywanie się. Moje buty to Fischer Soma Viron 65, aktualnie nie posiadam żadnych nart, jeździłem na wypożyczonych.
 
Mój budżet na narty to ok. 600 zł.
 
Zastanawiam się nad dwoma poniższymi modelami nart (jedna para nowa, jedna używana). Czy to dobry wybór i które z nich będą dla mnie najodpowiedniejsze:
 
 

  • 0

#2 o_andrzej

o_andrzej
  • Użytkownik
  • 4192 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 29 marzec 2015 - 15:24

 

Zastanawiam się nad dwoma poniższymi modelami nart (jedna para nowa, jedna używana). Czy to dobry wybór i które z nich będą dla mnie najodpowiedniejsze:
 
 

Obie propozycje bardzo do siebie podobne. Dobry wybor, dobra dlugosc. MSZ kup nowe Blizzardy, ale kupujac K2 tez bledu nie zrobisz, bo widac, ze malo uzywane.


  • 0

#3 SklepBiker

SklepBiker
  • Użytkownik
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 18 listopad 2015 - 14:25

Zdjęcie też nie odda pełni stanu nart,więc radze przed zakupem używanych,dokładnie im sie przyjrzeć co do jakości,z tym bywa różnie. Zdjęcia robią generlanie dobre wrażenie. Wybrałbym jednak nowe Blizzard.


  • 0

#4 Parsi

Parsi
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 03 grudzień 2015 - 22:22

Również zastanawiam się nad zakupem nart - pierwszych! Zapowiada się sroga zima, oby tylko sypnęło śniegiem. Jestem trochę wyższy od kolegi - 194cm, a budżet tak do 500zł chciałbym przeznaczyć.


Użytkownik Parsi edytował ten post 03 grudzień 2015 - 22:22

  • 0