To wtopa.
Niech będzie rower 2015
#41
Napisano 25 maj 2015 - 15:43
#42
Napisano 25 maj 2015 - 17:18
#43
Napisano 25 maj 2015 - 17:19
Heloł Ja też mam rower, a nawet dwa!
Numero uno:
unnamed.jpg 211,85 KB 1 Ilość pobrań
numero due:
unnamed.jpg 244,3 KB 1 Ilość pobrań
Ten niebieski ma nawet ukryte 3 przerzutki, które są bardzo przydatne i całkiem wystarczające na moje potrzeby Musze tylko zmienić kierownicę, żeby była trochę wyżej, bo mi gdzieś z 2-3cm brakuje, żeby było wygodniej i żebym nie cisnęła nadgarstków
#44
Napisano 25 maj 2015 - 21:14
Pierwsze koty za ploty musialy zostac zarejestorwane.Werdykt nie stwierdzam znacznej roznicy w zachowaniu 26 a 27.5.Ale full suspension to jest fajna prawa.
praktyczna roznice widzi sie przy przejezdzaniu przez przeszkody - robi to bardziej gladko, i jest wiekszy przeswit...
Ta na marginesie - ile pompujesz:
1/ przedni am
2/ tylny am
3/ opony?
#45
Napisano 26 maj 2015 - 07:18
świetne ujęcie z perspektywy Twojego Najlepszego Przyjaciela
fajna prawa.
pozdrawiam Jan narciarki i narciarzy, początkujących i zaawansowanych, a także ośrodki narciarskie: Szczyrk , Wisła , Istebna , Ustroń , Zwardoń , Koniaków , Korbielów , Zawoja , Rabka , Zakopane , Bukowina Tatrzańska , Krynica , Karpacz , Szklarska Poręba , Czarna Góra , Tatrzańska Łomnica , Szczyrbskie Jezioro , Stary Smokovec , Jasna , Winterberg, Willingen, Neuss, Zell am See , Saalbach , Hinterglemm , Mayrhofen , Tux , Hintertux , Stubai , Sölden , Obergurgl , Ischgl , Obertauern , St. Anton, Zürs, St. Christoph, Stuben, Lech, Oberlech, Valluga, St. Jakob, Venet, Fiss, Ladis, Serfaus, Zams, Hochsölden, Kühtai, Hochoetz, Livigno , Wolkenstein , Selva , Santa Christina , Sankt Ulrich , Arabba , Colfosco , Canazei , Pozza di Fassa, Belvedere, Marmolada, Alpe Lusia, Bellamonte, Passo San Pellegrino, Falcade, Latemar, Obereggen, Catinaccio, Pera, Moena, Cortina , Sulden , Gressoney , Cervinia , Kronplatz , Coumayeur , Sestriere , Alagna Valsesia, Macugnaga, Monterosa, Gressoney, Zermatt , Saas Fee , Saas Grund, Hohsaas, Grächen , Aletsch , Crans Montana , Verbier , Thyon 2000, Les Collons , Rosswald , Belalp , Leukerbad, Bettmeralp, Fiesch, Fiescheralp, Brig, Visp, Zinal, Grimentz, St. Luc, Samnaun, Serre Chevalier, Vialattea, Val dIsere , La Mongie , Montgenevre , Alpe dHuez , Les Duex Alpes , Sybelles , Tignes , Val dIsere , Les Arcs , La Plagne , Val Cenis, Termignon, Val Frejus, Champagny , Courchevel , Meribel , Les Menuires , Val Thorens , Orelle, La Grave , Oz , Saint Sorlin , Chamonix , Megeve , Flaine , Morzine , Les Portes du Soleil, Galibier, Thabor, Valloire, Valmeiniere
#46
Napisano 26 maj 2015 - 21:15
1/82psipraktyczna roznice widzi sie przy przejezdzaniu przez przeszkody - robi to bardziej gladko, i jest wiekszy przeswit...Pierwsze koty za ploty musialy zostac zarejestorwane.Werdykt nie stwierdzam znacznej roznicy w zachowaniu 26 a 27.5.Ale full suspension to jest fajna prawa.
Ta na marginesie - ile pompujesz:
1/ przedni am
2/ tylny am
3/ opony?
2/165psi
3/przod 34psi,tyl 35psi
#47
Napisano 29 maj 2015 - 21:54
1/82psi
praktyczna roznice widzi sie przy przejezdzaniu przez przeszkody - robi to bardziej gladko, i jest wiekszy przeswit...Pierwsze koty za ploty musialy zostac zarejestorwane.Werdykt nie stwierdzam znacznej roznicy w zachowaniu 26 a 27.5.Ale full suspension to jest fajna prawa.
Ta na marginesie - ile pompujesz:
1/ przedni am
2/ tylny am
3/ opony?
2/165psi
3/przod 34psi,tyl 35psi
#48
Napisano 29 maj 2015 - 21:55
#49
Napisano 29 maj 2015 - 21:57
Przyszła w końcu maszina, były już próby?
jeszcze nie, oprocz probnych jazd na boisku z tylu sklepu.....
pewne rozwiazania mnie zaszokowaly - bo zamiast 2015, dali mi, za te sama cene, 2016........
#50
Napisano 29 maj 2015 - 22:01
1/82psi
praktyczna roznice widzi sie przy przejezdzaniu przez przeszkody - robi to bardziej gladko, i jest wiekszy przeswit...Pierwsze koty za ploty musialy zostac zarejestorwane.Werdykt nie stwierdzam znacznej roznicy w zachowaniu 26 a 27.5.Ale full suspension to jest fajna prawa.
Ta na marginesie - ile pompujesz:
1/ przedni am
2/ tylny am
3/ opony?
2/165psi
3/przod 34psi,tyl 35psi
Nice
#51
Napisano 29 maj 2015 - 22:08
1/82psi
praktyczna roznice widzi sie przy przejezdzaniu przez przeszkody - robi to bardziej gladko, i jest wiekszy przeswit...Pierwsze koty za ploty musialy zostac zarejestorwane.Werdykt nie stwierdzam znacznej roznicy w zachowaniu 26 a 27.5.Ale full suspension to jest fajna prawa.
Ta na marginesie - ile pompujesz:
1/ przedni am
2/ tylny am
3/ opony?
2/165psi
3/przod 34psi,tyl 35psi
Nice
Zgadzam sie!!!!!!!!
BTW - te pedaly to wylacznie pedaly probne - wlasnie montuje i reguluje SPD/ XT
#52
Napisano 29 maj 2015 - 22:35
Ale napisy na obręczach dobierałeś do butów narciarskich, prawda?
(jeśli dobrze kojarzę kolor, hehe)
#53
Napisano 30 maj 2015 - 03:11
tak i wlasnie cli
Ale napisy na obręczach dobierałeś do butów narciarskich, prawda?
(jeśli dobrze kojarzę kolor
tak... i wlasnie clips mocuje do ...........butow narc.......
#54
Napisano 30 maj 2015 - 08:56
#55
Napisano 30 maj 2015 - 11:42
A to moj miejski rower. Po niewielkich przerobkach. Podniecajaca nazwa. https://drive.google...iew?usp=sharing Nabardziej intrygujace jest "Made in Germany", choc widze tu slady malych chinskich raczek. Anyway, przejechalem juz ponad 1200 km w byle jakiej jezdzie po rodzinnym Krakowie, od marca.
Użytkownik o_andrzej edytował ten post 30 maj 2015 - 11:43
#56
Napisano 30 maj 2015 - 13:26
Zmieniles cos w oryginalnym wyposazeniu czy zdales sie na producenta?
wzialem shox Kashima i obrecze ENVE
Carbon, osprzet XT
#57
Napisano 30 maj 2015 - 14:26
Ale ty Kuba śmigasz w cliplessach? Mnie przy większych stromiznach bardzo psychicznie blokują wpięte buty. Przy wszelkich dyscyplinach „grawitacyjnych” widziałem przeróżne kombinacje, ale jak dla mnie w niebezpieczniejszy teren tylko platformy.
#58
Napisano 30 maj 2015 - 14:52
Ale ty Kuba śmigasz w cliplessach? Mnie przy większych stromiznach bardzo psychicznie blokują wpięte buty. Przy wszelkich dyscyplinach „grawitacyjnych” widziałem przeróżne kombinacje, ale jak dla mnie w niebezpieczniejszy teren tylko platformy.
TYlko i wylacznie w SPD - ludzie wylacznie jezdzacy DH lub freestyle (wysokie skoki, obroty) uzywaja polatform z bolcami . Ja , w przeciwienstwie do wiazan narciarskich, ktore mam ustawione bardzo wysoko, ustawiam SPD-y na bardzo niskie nastawy - tak, ze np jak but walnie w korzen czy kamien, to SPD sie wypinaja...
Inny temat - paru ludzi mnie pytalo o moj bagaznik.. Jest to Swagman Quad - jedno z najlepszych rozwiazan na rynku.
na tym zdjeciu ze zlozonym ramieniem, ktore utrzymuje rower w pozycji pionowej
Tutaj ramie ( a wlasciwie ramiona) gotowe do przyjecia rowerow - wysuwa je w gore lub w dol na zapadkach
POzycja transportowe BEZ rowerow - w tej pozycji np nie mozna otworzyc bagaznika...- w poprzedniej - bez obawy o porysowanie lakieru
Jedna z przyczyn, dla ktorej wybralem ten model - z tylu dwojkji wyciaga sie plastikowa zaslepke i wsuwa sie identyczny modul na nast 2 rowery. Tak, ze "na codzien" wozi sie mniej zelastwa na haku
A propos haku - tutaj widoczne polaczenie z "hakiem" - z tego, co pamietam, w Polsce sa inne "haki" czy nie? oczywiscie do sam osobowych.
ten, ktory zamontowalem w moim samochodzie ma wlot 2x2 cale i udzwig do 1,5 tony
sa tez mniejsze 1i 3/4 cala i mniejszej wytrzymalosci. dla mnie najwazniejsze to to, ze wiekszy hak daje lepsza stabilizacje - bagaznik nie "buja sie" na boki
Prosba - czy ktos ma zdjecie "polskiego" haka???? czasami takie elementy wylatuja z pamieci
ot mam nadzieje, ze troche info zawsze sie przyda.....
Użytkownik jan koval edytował ten post 30 maj 2015 - 14:55
#59
Napisano 30 maj 2015 - 15:18
Europejski hak:
Osobiscie na rowery wole bagaznik na dach. Nasze 3 rowery sie spokojnie tam mieszcza, nie ma problemu z czujnikami parkowania z tylu. No i bagaznik jest niemalze na stale zamontowany.
Sciagam go tylko czasami gdy chce porzadnie dach wymyc.
Użytkownik Jack edytował ten post 30 maj 2015 - 15:21
#60
Napisano 30 maj 2015 - 16:15
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych