w czasie weekend'u postaram sie zaprezentowac troche nowosci na nast sezon, zaprezentowanych przez Dalbello, Volkl'a i Marker'a
zdradze tylko, ze moj faworyt na nast sezon to nowe shiro, w dlug.... 203cm!!!!!!!!!!!!!!!
Napisano 03 luty 2015 - 03:56
w czasie weekend'u postaram sie zaprezentowac troche nowosci na nast sezon, zaprezentowanych przez Dalbello, Volkl'a i Marker'a
zdradze tylko, ze moj faworyt na nast sezon to nowe shiro, w dlug.... 203cm!!!!!!!!!!!!!!!
Napisano 03 luty 2015 - 13:20
w czasie weekend'u postaram sie zaprezentowac troche nowosci na nast sezon, zaprezentowanych przez Dalbello, Volkl'a i Marker'a
zdradze tylko, ze moj faworyt na nast sezon to nowe shiro, w dlug.... 203cm!!!!!!!!!!!!!!!
Cześć
Tylko, żeby nie były za szerokie.
Pozdrowienia
Napisano 04 luty 2015 - 16:54
w czasie weekend'u postaram sie zaprezentowac troche nowosci na nast sezon, zaprezentowanych przez Dalbello, Volkl'a i Marker'a
Super! Czekam z niecierpliwością i mam nadzieję na przynajmniej jeden godny polecenia model w rozmiarze mniejszym niż 2m;)
Pozdrawiam
Marta
Zapraszam do odwiedzin bloga narciarskiego SkiHoliday www.skiholidayblog.pl
Napisano 07 luty 2015 - 01:49
w czasie weekend'u postaram sie zaprezentowac troche nowosci na nast sezon, zaprezentowanych przez Dalbello, Volkl'a i Marker'a
Super! Czekam z niecierpliwością i mam nadzieję na przynajmniej jeden godny polecenia model w rozmiarze mniejszym niż 2m;)
Pozdrawiam
Marta
pora na recenzje:
Volkl wprowadza tzw 3D ridge - pozyjemy, zobaczymy
kontynuuje UVO
Cywilne GS-y do 185 z tip rocker i UVO
Race (RD, )
GS- do 191 z tip rocker
SL - bez tip rocker
seria Code: jedyna narta dla mnie w kregu zainteresowan to Speedwall L with UVO 185 - na pewno jedna z najwszechstronniejszych nart na twardym sniegu
seria RTM - dodano szerokosc 86 - szkoda, ze nie dodano dlugosci max 182
dodano cala serie VTA dla tour alpine , dodajac Inuk, Amak, Nukka, Qaniknunataq,nanuq
Big mtn touring
V- werks BMT 122, 109 i 94
wiec mozna przebierac, co podchodzi...
freeride, czyli prawdziwa jazdaL
shiro - dlugosci 173, 183, 193, i ……..203 early taper sprawia, ze juz sie szykuje na te narte
katana do 191 - jest to jedna z genialnych nart i dlugosc powiedzmy 201 nie byla by chybiona
seria one, two, three - znakomita seria do jazdy krotkim skretem w glebokim sniegu - chyba pierwsza narta o tych rozmiarach dla kobiet ( One Pink)
all mtn
mantra - musze sprobowac full rocker w tej serii - z calej oferty , mantra jest moim faworytem..
jak sprobuje wersje z full rocker dam znac
narty do park i rental - pomine …….
volkl zawsze dbal o mlodszych jezdzcow - oferta "junior" dla mlpdych jezdzcow jest niesamowita……….
wiazania Marker:
nic nowego oprocz serii pin tour..
zawsze kocham bezpieczenstwo i marker mnie nigdy nie zawiodl…...
na nast rok na pewno wezme
shiro 203
nowe GS RD 191
mantry
nie wezme SL RD bo nie widze zmian
Użytkownik jan koval edytował ten post 07 luty 2015 - 02:04
Napisano 07 luty 2015 - 18:27
MARKER:
chyba najwieksza zmiana to wprowadzenie systemu KingPin do stosowania w butach tour'owych
compatibilne z butami standard 9523
kingpin sa w 3 wersjach : 10 DIN, 13 DIN i 10 Demo
waga ze stoperami to 730G
"podporki" pod pieta w 0, 7 i 13 stopnia uniesienia
reszta wiazan to w zasadzie takie same w innych kolorach : Jester Pro w doskonalym design i DIN do 18
Scjoz ma obecnie mozliwosc przesuniecia total 6 cm!
po raz pierwszy widze wyszczegolnienie akcesoriow - wazne przy wyborze np ski stoperow!!!
skisstopery sa w 9 kategoriach:
Duke?jester?tour sa osiagalne w szerokosciach 136/120/110/90
Duke/Jester : 85
Free i Free ten : 100
SDtandard brakes : 85
Junior : 70, 85
Tour brakes:80 i 85
KinPin: 100-125
Crampons Tour do wiazan tour i np Dukes od 70 do 120
i specjalne do KingPin: 100-125
Napisano 15 maj 2015 - 02:38
TROCHE PRZEGLADU - ZAWSZE LEPIEJ WYGLADA NA ZDJECIACH NIZ OPISQACH
Volkl always seems to be ahead of the pack when it comes to new innovations in the ski industry, and what they are rolling out for 2016 is certainly no exception. One key theme you will start to notice in most of the Volkl ski line this year is the utilization of their 3D Ridge that started in the V-Werks Katana, and has been showing up on more models each and every year. Five or six years ago, companies were all about refining their rocker stories and now it seems companies are focused on cutting as much weight as possible. This is where the 3D Ridge technology really steps up the game. This mold also reduces the inertia around the center of the ski to a minimum and significantly enhances agility. The 3D Ridge that was used on the V-Werks Katana and BMT lines in the past, is now seen on the 100Eight, 90Eight, and the higher end RTM skis.
Click here to order Volkl skis from our shop, Powder7.com.
As you can see, the RTM line for 2016 has received a complete overhaul in just about every aspect. First and foremost, these skis are no longer reverse camber, which most people will be quite thankful for, especially the traditionalist rider. As previously mentioned, they also feature the 3D Ridge design which really helps cut weight on these often heafty and heavy carving skis. Possibly the coolest innovation I have seen in a while is the integrated binding system. I know your thinking, “integrated bindings, that’s nothing new.” Take a closer look at the image and you will see the term “integrated bindings” has new meaning.
The 2016 Volkl RTM line are the only skis where the track binding system is built into the core of the ski. This will drastically improve the weight and also power transmission from boot, to binding, to ski. The two highest end skis in the line, the RTM 86 UVO and RTM 84 UVO, both feature the Ultimate Vibration Object, or UVO. This is essentially a free floating 360 degree vibration absorbing tool which allows the engineers at Volkl to use lighter weight ski construction without sacrificing any performance. It is also worth noting that the V-Werks RTM from last year is no longer available in lieu of these high end RTM UVO models. Next down the line we have the RTM 81 and the RTM 78, meant for the more casual. recreational skier. These skis are powered by steel instead of Titanium and do not have the UVO piece, which will keep the cost down and ease of use high.
Some other major changes for this year are in the All Mountain line. For this category, everything over 100mm underfoot is now reverse camber and anything under will have camber combined with tip, and sometimes tail rocker. I am sorry to inform all of the lovers of the famed Volkl Gotama, it is no longer in the Volkl lineup — sort of. While the popular name of the Gotama will no longer be in circulation, there is still a ski that is pretty much the same, the all new 100Eight. You still get the reverse camber and 108mm footprint, but the 100Eight now offers a lighter package due to the 3D ridge technology mentioned earlier. We have had some employees test this ski and the feedback is that it feels almost identical to the previous year Gotama.
Next down the line is the 90Eight, which will essentially take over last years (reverse camber) Bridge. Now with camber underfoot and rocker in the tip and tail, you get a more versatile ski, and in my opinion, will do much better on hard snow than the bridge. Similarly for the women, the Kiku (women’s Gotama) has now become the 100Eight W. The new design of the Volkl Mantra and Aura last year were such a hit, all they updated here were the topsheet graphics. Next down the All Mountain line, the Men’s Kendo and Women’s Kenja have received major updates as well. The older models, while having tip rocker, were incredibly demanding and in my opinion not the most fun to ski all day long. Now, by blowing out the tip shape a little, adding a bit of width, and giving you tail rocker, the ski is now much more user friendly and playful. There are still two sheets of metal in these skis, so they are still meant for the expert riders. Just in case anyone was wondering, the only changes in the big mountain line are topsheet graphics. So, the One, Two, Three, and Shiro are structurally the same for 2016 as they were for 2015.
Now that you know what is in store for 2016, finish up 2015 with a bang, and give us a call to talk new skis!
Pictured above (left to right): Yumi, Kenja, Aura, 100Eight W
Pictured above (left to right): Mantra, Kendo, Kink
Pictured above (left to right): BMT 122, BMT 109, BMT 94, and V Werks Katana.
Pictured above (left to right): Volkl Three, Two, One, and Shiro.
Pictured above (left to right): Volkl Viola, Aurena, and Adora.
Tagged as: 2016 Gear Preview, 2016 Volkl, Volkl 100Eight, Volkl 100Eight W, Volkl 90Eight, Volkl Aura, Volkl Kendo, Volkl Kenja, volkl mantra, Volkl RTM 81, Volkl RTM 84 UVO, Volkl RTM 86 UVO
Napisano 16 maj 2015 - 19:22
Cześć!
Miałem okazję jeżdzić na RTM 81 i 78. Szukam nart na trudniejsze warunki i sporadycznie poza trasę.
Lepiej jeżdziło mi się na 78. Warunki podczas testu były gorsze - śnieg ciężki mokry,muldy.
Praktycznie kasowały nierówności i dawały komfort jazdy.Na codzień jeżdżę na slalomkach Kneissl i tutaj w
tych warunkach jest to narta wymagająca więcej wysiłku. Nie chcę ich odstawiać bo na przygotowanej,stromej trasie są idealne(dla mnie). Druga para nart była by przeznaczona na cały dzień w gorszych warunkach. Mam jeszcze na oku dynastary z serii cham ale znam je tylko z opisu. Waham się co do wyboru . W nadchodzących sezonach chcę być dużo więcej na deskach.Dotychczas było to
dwa tygodnie z czego tydzień w naszych górach tydzień w Alpach. Nie do końca jestem pewien czy dwie pary nart to dobry pomysł.
Lubię jazdę krótkim skrętem ale czasem chciałoby się pociągnąć długi-gigantowy zjazd a do tego moje deski raczej się nie nadają.
Ciągnie mnie poza trasę ale tutaj moje doświadczenie jest bliskie zeru.Jako narciarz mam jeszcze dużo do zrobienia.
Pozdrawiam i proszę o cenne wskazówki.
Napisano 16 maj 2015 - 19:26
Cześć!
Miałem okazję jeżdzić na RTM 81 i 78. Szukam nart na trudniejsze warunki i sporadycznie poza trasę.
Lepiej jeżdziło mi się na 78. Warunki podczas testu były gorsze - śnieg ciężki mokry,muldy.
Praktycznie kasowały nierówności i dawały komfort jazdy.Na codzień jeżdżę na slalomkach Kneissl i tutaj w
tych warunkach jest to narta wymagająca więcej wysiłku. Nie chcę ich odstawiać bo na przygotowanej,stromej trasie są idealne(dla mnie). Druga para nart była by przeznaczona na cały dzień w gorszych warunkach. Mam jeszcze na oku dynastary z serii cham ale znam je tylko z opisu. Waham się co do wyboru . W nadchodzących sezonach chcę być dużo więcej na deskach.Dotychczas było to
dwa tygodnie z czego tydzień w naszych górach tydzień w Alpach. Nie do końca jestem pewien czy dwie pary nart to dobry pomysł.
Lubię jazdę krótkim skrętem ale czasem chciałoby się pociągnąć długi-gigantowy zjazd a do tego moje deski raczej się nie nadają.
Ciągnie mnie poza trasę ale tutaj moje doświadczenie jest bliskie zeru.Jako narciarz mam jeszcze dużo do zrobienia.
Pozdrawiam i proszę o cenne wskazówki.
MOJA ULUBIONA ODPOWIEDZIA JEST....MANTRA
praktycznie prawie kazda narta 90-100 pod butem bedzie w miare dobra. W mantra wszechstronnosc jest najwieksza zaleta... Gotama jezeli chcesz TT
Życzenia świąteczne czas przekazać.Napisany przez rossignol, 18 gru 2011 w Pozostałe → Góry nie tylko dla narciarzy / forum narciarskie → Rozmowy w stoku |
|
|
Podsumowania nadszedł czas.Napisany przez AdamSlask, 30 mar 2009 w Pozostałe → Góry nie tylko dla narciarzy / forum narciarskie → Rozmowy w stoku |
|
|
Czas się przedstawićNapisany przez , 08 paź 2014 w forum.kochamnarty.pl → Przywitaj się / forum narciarskie |
|
|
Czas kupić porządne narty! Pomożcie.Napisany przez wizardman, 15 lut 2011 w Sprzęt narciarski → Narty / forum narciarskie → Zakup nart |
|
|
Życzenia świąteczne czas przekazaćNapisany przez Pit, 17 gru 2008 w Pozostałe → Góry nie tylko dla narciarzy / forum narciarskie → Rozmowy w stoku |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych