Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jakie narty na początek ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamil206

kamil206
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 10 grudzień 2014 - 13:45

Witam po raz drugi :)

 

Poszukuję dla siebie używanych nart do 300-350zł (wiem że mału budżet, ale inne zainteresowania też dużo kosztują niestety). Mam 23lata 178cm i 72kg. Jeżdżę tylko i wyłącznie po stokach przygotowanych, do tej pory byłem w Zieleńcu i Białce Tatrzańskiej i było super. Mój poziom  to zakochany z lekką nutką szaleństwa. Niestety w doborze sprzętu to jestem mega zielony. Troszkę poczytałem i znalazłem nartę Salomon 24 Daytona która podobno spełni moje oczekiwania.Na narty jeżdzę w ciagu roku 4-5 dni, także super sprzętu nie potrzebuję. Jaką długość nart powinien mieć do swoich parametrów ? Posiadam buty Salomon sensifit.

 

http://allegro.pl/na...4852125951.html

http://allegro.pl/ex...4868885871.html

 

Co myślicie o tych 2 ? 

 

Dzięki za pomoc, i czekam na wasze propozycję :)


Użytkownik kamil206 edytował ten post 10 grudzień 2014 - 13:46

  • 0

#2 marecki

marecki
  • Użytkownik
  • 1055 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Imię :Marecki
  • Ulubiony stok:Blisko Domu

Napisano 10 grudzień 2014 - 19:07

Długość 170 będzie dobra i takich szukaj, a z tych dwóch to te pierwsze wydają się w lepszym stanie i póki co powinny Ci wystarczyć i jakoś z Salomonem  mam lepsze doświadczenie.

 

Pozdrawiam


Użytkownik marecki edytował ten post 10 grudzień 2014 - 19:14

  • 0

#3 kamil206

kamil206
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 11 grudzień 2014 - 00:42

Dzieki za odzew :) a jaki bys polecal jeszcze model ? Te 2 to tak aby pokazalem
  • 0

#4 ALEX ALEX

ALEX ALEX
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:Rossignol
  • Imię :Aleksy

Napisano 11 grudzień 2014 - 09:01