Skocz do zawartości


Zdjęcie

Witam wszystkich miłośników narciarstwa :)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 szylaczek

szylaczek
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Narty:Fischer
  • Imię :Ania

Napisano 16 luty 2014 - 01:33

Jestem studentką WSTiH i pasjonatką narciarstwa.
Piszę pracę magisterską związaną z turystyką narciarską, a konkretnie na temat: Atrakcyjności dwóch popularnych ośrodków narciarskich w Polsce i we Włoszech.

Bardzo proszę o pomoc w wypełnieniu poniżej załączonej ankiety.
Ankieta jest anonimowa, posłuży mi do celów badawczych w mojej pracy dyplomowej.
Z góry dziękuję za udział w badaniu i poświęcony czas  :)
 
Bezpośredni link do ankiety:
http://www.interanki...25d6eaf632c.xml
 


  • 0

#2 J@n

J@n
  • Administrator
  • 9814 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Narty:black crows atris
  • Imię :Jan
  • Ulubiony stok:FIS w Szczyrku

Napisano 17 luty 2014 - 08:47


Z góry dziękuję za udział w badaniu i poświęcony czas
witam serdecznie i mam nadzieję że nie wpadłaś tylko na ten jeden post

i poinformujesz chociaż o przebiegu Twojej kariery naukowej

 

fajnie by było gdyby  pasjonatka narciarstwa napiasła cokolwiek w tematach

 

http://www.kochamnar...a-sezon-201314/

 

http://www.kochamnar...cie-na-nartach/

 

http://www.kochamnar...w-narciarskich/

 

http://www.kochamnar...pory-na-nogach/

 

:D

 

ankietkę oczywoście wypełniłem


  • 0
Dołączona grafika