Skocz do zawartości

Zapraszamy serdecznie do naszej narciarni, miejsca gdzie możesz podzielić się z nami informacjami na temat swoich nart. Możesz wkleić zdjęcia, podać parametry techniczne nart, opisać je i wiele, wiele więcej.

Dołączona grafika

Zdjęcie

rossignol 9S Oversize

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Imilek

Imilek
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Imię :Paweł

Napisano 16 luty 2012 - 17:00

Witam.
Jestem początkującym narciarzem, ale już umiem się dość dobrze poruszać na tymże sprzęcie. Do tej pory wypożyczałem narty itp., ale od jakiegoś czasu zacząłem się oglądać za własnymi. Jakoże nie dysponuję zbyt dużym budżetem, a na same narty (oczywiście używane) chciałem wydać do 300zł, znalazłem coś takiego i teraz nie wiem, czy kupić to:
http://allegro.pl/ro...2111903835.html
czy też poczekać i poszukać coś innego. Wyżej wymienione narty wydają mi się ładne (wizualnie), ale nie umiem wypowiedzieć się na temat stanu ich ślizgu oraz czy w ogóle ten typ będzie dobry i będzie mi służył.
1- Co sądzicie o tych nartach, czy wytrzymają mi tych parę lat i czy ogólnie są w dobrym stanie: ślizg, krawędzie. Czy ten model jest odpowiedni dla mnie i czy w ogóle jest on uważany za dobry projekt?
Dziękuję i pozdrawiam.
P.S. Czytałem wiele pochlebnych opinii na temat tych nart, ale chcę poznać zdanie realnych ludzi, może nawet użytkowników tego sprzętu.
  • 0

#2 Pit

Pit

Ginący gatunek

• Administrator
  • 5113 postów
  • Narty:Dynastar Course 178
  • Imię :Piotr
  • Ulubiony stok:Szczyrk

Napisano 16 luty 2012 - 17:35