Użytkownik o_andrzej dnia 02 luty 2012 - 09:45 napisał
Użytkownik Narciarz dnia 02 luty 2012 - 08:58 napisał
Tradycyjnie piszesz jakieś banialuki i chcesz mnie obrazić ale już się przyzwyczaiłem.
Nie mam w zwyczaju pisać o czymś o czym nie mam pojęcia.
Wiem bo jestem byłym fanem firmy Volkl i parę modeli nart mam na strychu.
Wiem co piszę bo jeżdżę na nartach od 35lat a od około pięciu lat testuję narty w ilości około 100 par rocznie z różnych grup narciarskich różnych firm bo wypadało by znać konkurencję i jej możliwości nie mówiąc o konstrukcji nart.
W takim razie jestes nieobiektywnym testerem. Jesli piszesz, ze Volkle sa sztywnymi kolkami, a ja po wlasnych testach Racetiger SC 10/11 stwierdzam, ze sa przyjaznymi latwymi dechami to cos jest nie tak, przyznasz. Podobnie odnosnie Fischer Race SC, na ktorych jezdze od dobrych kilku lat. Przyznaje, sa dosc miekkie podluznie, ale nic z tego nie wynika. Sa sprezyste, niezle trzymaja krawedz bo maja odpowiednio wysoka sztywnosc poprzeczna. Co wiecej potrzeba amatorowi? Szerokosc krawedzi w Volklach. Znow sciema. Porownujac (suwiarka) Volkl SC 10/11 i Fischer Race SC 03/04 stwierdzam, ze w Fischerach sa podobne lub szersze. Roznice w mikronach. Owszem, niektore narty, w tym modele Atomica, maja je wyraznie wezsze, ale my sie skupiamy na Fischerach i Volklach. Slyszalem, ze w Volklach w poprzednich latach krawedzie byly szersze niz w tych od 2-3 sezonow. Nie widzailem, tylko slyszalem. Te obecne niczym sie nie roznia od innych.