Skocz do zawartości

Giełda narciarska

Sprzedaj lub kup. Sprawdź!

Fisher race RC4

• Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukas029

• Użytkownik
  • 4 Postów:
Reputacja: 0
+

Napisano 16 styczeń 2012 - 19:24

Witam. Mozecie mi cos powiedziec o nartach Fisher RC4 ? Są do kupienia nowe za 450zł i nie wiem czy to duzo.

Nie znam się dlatego pytam tutaj ;)

Ogólnie to dla ojca, jazda rekreacyjna, nie zbyt często

z góry dziękuję za odpowiedź

pozdrawiam

#2 AdamSlask

Nadworny Fotograf

• Junior-Mod
  • 1421 Postów:
  • Narty:Atomic GS9, Salomon Streetracer 600
  • Imię :Adam
  • Ulubiony stok:pusty i dobrze przygotowany
Reputacja: 530
+

Napisano 16 styczeń 2012 - 19:44

Witaj na forum KN :) Może masz jakieś zdjęcie tych nart z jakimiś dodatkowymi informacjami - RC4 to cała rodzina nart, przede wszystkim istotne jest to, z którego są sezonu.

#3 lukas029

• Użytkownik
  • 4 Postów:
+

Napisano 16 styczeń 2012 - 19:56

Tak wyglądają:
http://www.bolec.inf...howad&ad=155454
Tylko o cenę spytałem

#4 Pit

• Administrator
  • 3815 Postów:
  • Narty:Dynastar Course 178
  • Imię :Piotr
  • Ulubiony stok:Szczyrk
Reputacja: 890
+

Napisano 16 styczeń 2012 - 20:00

Wyświetl postUżytkownik lukas029 dnia 16 styczeń 2012 - 19:24 napisał

Są do kupienia nowe za 450zł

cholernie tanio, cholernie, chyba że są to narty tak jak "zalinkowałeś" dla dzieci. To wtedy jest to normalna cena za taki model, w takiej długości. Natomiast narta nowa, dla dorosłych w takiej cenie byłaby Hitem cenowym.!

Giełda narciarska