Skocz do zawartości

Giełda narciarska

Sprzedaj lub kup. Sprawdź!

Buty lange porada

• Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 bartol435

• Użytkownik
  • 8 Postów:
Reputacja: 0
+

Napisano 10 styczeń 2012 - 21:54

Witam, chciałbym was poprosić o poradę co sadzicie o tych butach na nartach jeżdżę od okolo 4 lat i teraz zamierzam kupic sobie uzywane buty niedrogo i znalazlem te bo wczesniej buty wypożyczałem, myślę ze moge zaliczyć sie do sredniozaawanasowanych
http://allegro.pl/sh...item=2045883874

#2 Pit

• Administrator
  • 3815 Postów:
  • Narty:Dynastar Course 178
  • Imię :Piotr
  • Ulubiony stok:Szczyrk
Reputacja: 890
+

Napisano 10 styczeń 2012 - 21:58

Ile ważysz i ile masz wzrostu, jaki styl jazdy uprawiasz i czy chcesz się zdecydowanie jeszcze rozwijać, czy tylko od czasu do czasu zjechać ze stoku?

Giełda narciarska

forum narciarskie, narty, narciarstwo, narciarskie,carving, ski, narty, narty forum, ski-forum, forum narty, dobór nart, ośrodki narciarskie, narciarstwo klasyczne, kaski, freeride, forum narciarskie, artykuły górskie, fotki z gór, gogle narciarskie, urazy, lodowce alpejskie, porady, Tatry, kijki narciarskie, wyjazdy na narty, opinie, stoki narciarskie, Dolomity, skoki narciarskie, orczyki, race, bielizna termiczna, muldy. Porady ekspertów i instruktorów szkół narciarskich. Skala umiejętności narciarskich, kurtki narciarskie, Adam Małysz, buty, zawody, freestyle, dziecko na stoku, zawody Pucharu Świata alpejskiego., wiatr, foki, porady w doborze nart, okulary z filtrem, Beskidy, nauka jazdy na nartach, Podhale, wyciągi, relacje, wiązania narciarskie, rękawiczki narciarskie, kamery, dekalog FIS, śnieg, Sudety, Alpy, górskie wyprawy, Kamil Stoch, portal narciarski, skocznie narciarskie, skipass, wspinaczka, dyskusje narciarskie, kontuzje, opady śniegu, Karkonosze, gondole, ubezpieczenia narciarskie, narty,

#3 bartol435

• Użytkownik
  • 8 Postów:
+

Napisano 10 styczeń 2012 - 22:04