buty używane, prosba o opinie
Rozpoczęty przez yahman, 10 gru 2011 14:23
11 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 10 grudzień 2011 - 15:41
jeździć na nartach, skoro kupuje buty narciarskie.. Po prostu nie mam kasy na nowy sprzęt, a żeby nie wypożyczać chce kupić używane.
Nie znam się na sprzęcie dlatego proszę o jakąś podpowiedz. chce wybrać któreś z tych 4 tylko ostatecznie chce sie dowiedzieć które warto. But się chyba nie psuje, a to że jest porysowany to mi nie przeszkadza.
Nie znam się na sprzęcie dlatego proszę o jakąś podpowiedz. chce wybrać któreś z tych 4 tylko ostatecznie chce sie dowiedzieć które warto. But się chyba nie psuje, a to że jest porysowany to mi nie przeszkadza.
Użytkownik yahman edytował ten post 10 grudzień 2011 - 15:45
Napisano 10 grudzień 2011 - 16:25
Yahman Mig Ci doradzi tylko nic o Tobie nie wie.
Migu tu parametry Yahmana, narty chce kupić rekreacyjne, jazda początkujący.
Moje zdanie : żadnych z tych butów bym nie kupił, to starocie. Może poszukaj butów z nowszych kolekcji. Można trafić też w dobrych cenach.
Cytat
a mam 180, wiec narty 160-170 będą ok myślę. Co do tych nart ciężka decyzja.
Migu tu parametry Yahmana, narty chce kupić rekreacyjne, jazda początkujący.
Moje zdanie : żadnych z tych butów bym nie kupił, to starocie. Może poszukaj butów z nowszych kolekcji. Można trafić też w dobrych cenach.
Napisano 10 grudzień 2011 - 18:49
ButyNordica Easy Move S mają Flex 55. Buty są używane.
By było narciarsko to nie polecam do nauki. W miarę dobry sprzęt da Ci przewagę w nauce na stoku.
NOTA : Wiem co to znaczy mieć ograniczony budżet. Nie filozofuję tylko udzielam koleżeńskiej rady.
Firmę która sprzedaje mogę polecić bo kupowałem tam 3 razy i na pewno opis jest zgodny ze stanem technicznym.
Na upartego ja za młodu jeździłem na byle czym a nauczyłem się perfekcyjnie jeździć.
Nie wiem skąd jesteś ale może zobaczyć na giełdzie samochodowej tam teraz jest dużo sprzętu używanego. Ale jak masz daleko to się nie opłaca.
Pozdrawiam serdecznie