Skocz do zawartości

Giełda narciarska

Sprzedaj lub kup. Sprawdź!

Buty Wed'ze prośba o poradę

• Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 soeren

• Użytkownik
  • 7 Postów:
Reputacja: 0
+

Napisano 08 listopad 2011 - 12:25

Jako nowy użytkownik forum, witam wszystkich serdecznie,
Tytułem wstępu zaznaczę, że jestem mocno początkującym. W sezonie 09/10 ledwo nauczyłem się za sprawą instruktora podstawowych spraw związanych z jazdą, sezon 10/11 wcale nie jeździłem (rodzina się powiększyła i nie było jak). Ale do rzeczy, chcę kupić sobie własne buty. Cała lektura odnośnie tego procesu na temat systemów, flex-ów itp - odrobiona.
W decathlonie znalazłem takie buty: http://www.wedze.com...boot-143374709/ mój budżet jest niewielki, więc cena 449 pln leży mi jak najbardziej. Lecz jeżeli by się okazało, że to wyrzucone pieniądze to wolę jakoś dociułać i kupić inne np w przedziale 600-700. Ponadto wed'ze mają flex 60, a dużo się osłuchałem, oczytałem żeby brać flex od razu co najmniej 80 bo takie 60 to zaraz będą kapcie i do szafy. Przypomnę, że jestem amator i ważę 79 kg przy wzroście 175. Co o tym wszystkim myślicie?
Z góry thx.
S.

#2 pytek45

• Moderator
  • 1029 Postów:
Reputacja: 419
+

Napisano 08 listopad 2011 - 13:09

Dociulalbym troche i zainwestowal we flex 80.Model marka niewazna,wygoda to sie liczy.Sporo o tym o u nas na forum.Poszukaj,poczytaj.

Użytkownik pytek45 edytował ten post 08 listopad 2011 - 13:09

#3 Narciarz

• Użytkownik
  • 465 Postów:
  • Narty:Kneissl, Duel, Kessler, ZAI
Reputacja: 95
+

Napisano 08 listopad 2011 - 16:44

To dozbieraj i wybierz sprawdzone marki.

Użytkownik Narciarz edytował ten post 08 listopad 2011 - 16:44

#4 Racetiger

• Użytkownik
  • 2 Postów:
  • Narty:slalom specjalny: ELAN SLX WAVEFLEX dł.165 R=12.9, slalom gigant: VOLKL RACETIGER GS dł. 175 R=19.0, ATOMIC GS II dł. 190 R>21
  • Imię :Maciek
  • Ulubiony stok:Karlików
+

Napisano 08 listopad 2011 - 23:45