Buty Wed'ze prośba o poradę
Napisano 08 listopad 2011 - 12:25
Tytułem wstępu zaznaczę, że jestem mocno początkującym. W sezonie 09/10 ledwo nauczyłem się za sprawą instruktora podstawowych spraw związanych z jazdą, sezon 10/11 wcale nie jeździłem (rodzina się powiększyła i nie było jak). Ale do rzeczy, chcę kupić sobie własne buty. Cała lektura odnośnie tego procesu na temat systemów, flex-ów itp - odrobiona.
W decathlonie znalazłem takie buty: http://www.wedze.com...boot-143374709/ mój budżet jest niewielki, więc cena 449 pln leży mi jak najbardziej. Lecz jeżeli by się okazało, że to wyrzucone pieniądze to wolę jakoś dociułać i kupić inne np w przedziale 600-700. Ponadto wed'ze mają flex 60, a dużo się osłuchałem, oczytałem żeby brać flex od razu co najmniej 80 bo takie 60 to zaraz będą kapcie i do szafy. Przypomnę, że jestem amator i ważę 79 kg przy wzroście 175. Co o tym wszystkim myślicie?
Z góry thx.
S.
Napisano 08 listopad 2011 - 23:45
Aktualna cena nowych bucików Atomic M-tech 80 w sklepie http://www.starsport...moke-p-118.html to 490 PLN (srebrne z sezonu 07/08) więc chyba warto przemyśleć sprawę . Szczerze polecam, bo takie buty maiłem, do czasu kiedy nie obudziła sie we mnie chęć rywalizacji sportowej, późno to poczułem, gdzyż mam obecnie już 38 lat ale kiedyś nie było tylu stoków i wyciągów co teraz . Na marginesie, ze sklepem nic mnie nie wiąże, robiłem tam wyłącznie zakupy i moge polecić, może gdziś znajdziesz taniej.
Pozdrawiam serdecznie
poniżej linki do kilku moich filmów na youtube
Napisano 17 listopad 2011 - 21:04
Dzięki
pzdr.
Napisano 17 listopad 2011 - 21:55
Siedzisz w nich tylko czy stoisz i się ruszasz? Jak rozepniesz klamry to drętwienie po jakimś czasie przechodzi?
Te atomy to co prawda dziadostwo ale żeby były niewygodne w to nie uwierzę.
Przy okazji pytanie do moderatora. : wstawiłem tu link ze zdjęciem wygodnych butów rossignol 110 czy został wykasowany? czy mnie się pomyliły fora?
Napisano 17 listopad 2011 - 22:25