Skocz do zawartości

Giełda narciarska

Sprzedaj lub kup. Sprawdź!

Mam 22lata i chcę się nauczyć jeździć pomocy!!

• Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 milutka89

• Użytkownik
  • 10 Postów:
  • Imię :Marta
Reputacja: 1
+

Napisano 09 październik 2011 - 20:09

Witam wszystkich serdecznie, mam 22 lata i bardzo chciałabym nauczyć się jeździć na nartach, zbliża się okres narciarski więc jest to chyba najlepsza możliwość, żeby gdzieś wyjechać i spróbować swoich sił w tym sporcie. Powiem szczerze, że troszkę się obawiam tych pierwszych kroków, wiadomo że możliwe są jakieś urazy, że trzeba wybrać instruktora i ośrodek do którego pojechać, no i jeszcze terminy. Ponieważ jestem zielona jeśli chodzi o narty chciałabym żebyście mi polecili jakieś ćwiczenia na wzmocnienie mięśni, żeby zaraz nie doznać jakieś kontuzji no i żebym nie przestała się uczyć przez zakwasy. No i chciałabym wiedzieć gdzie w Polsce warto pojechać na narty, żeby postawić te swoje pierwsze kroki w tym sporcie. Zależy mi żeby było ładnie, i możliwie żeby w ośrodku było wyżywienie. W sumie jechałabym z moim chłopakiem więc termin też musiałby być albo w okresie świąteczno sylwestrowym, albo w okolicach sesji. Oboje jesteśmy studentami więc cena też gra znaczącą rolę. Jeśli możecie polecajcie coś ciekawego. Pozdrawiam!!

#2 Adrian

• Użytkownik
  • 1346 Postów:
Reputacja: 278
+

Napisano 09 październik 2011 - 20:28

Jak tanio to musi to być przed lub po sezonie głównym. Czyli początek grudnia lub marzec-kwiecień.

http://www.kochamnar...e-nas-ucieszyc/

W sylwestra zbankrutujecie.

#3 tedy

• Użytkownik
  • 92 Postów:
  • Narty:Progressor 8+, K2 Hellfire
  • Imię :Tadeusz
  • Ulubiony stok:Kitzs, Stub
  • Pracownik:Tak
Reputacja: 51
+

Napisano 09 październik 2011 - 20:50

Martusiu, a napisz nam gdzie pomieszkujesz, jakimi funduszami będziesz dysponowała bo nie obędzie się raczej bez instruktora (a tani nie są).