Skocz do zawartości


Zdjęcie

Podstawy rozwoju turystyki narciarskiej w powiecie limanowskim (praca licencjacka) / ankieta


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomaz87

tomaz87
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 10 marzec 2011 - 21:59

Na początku witam serdecznie wszystkich użytkowników forum :)
Jestem studentem 3 roku turystyki międzynarodowej, piszę pracę licencjacką na temat j.w. czyli podstawy rozwoju turystyki narciarskiej w powiecie limanowskim i tu moja prośba. Bardzo proszę, jeśli znaleźli by Państwo chwilę, o wypełnienie ankiety jaką stworzyłem w celu zebrania potrzebnego mi materiału badawczego, który będzie mi bardzo pomocny do pracy. Z góry dziękuję i zapraszam do wypełnienia, link poniżej, wszystkie szczegóły w poniższym odnośniku.

Pozdrawiam
Tomasz Piekarski

http://moje-ankiety....c-kqBom8CR.html
  • 0

#2 Pit

Pit
  • Administrator
  • 5366 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:ZPY
  • Narty:Dynastar Course 178
  • Imię :Piotr
  • Ulubiony stok:Szczyrk

Napisano 10 marzec 2011 - 22:36

To jest jakaś zorganizowana akcja?.......
  • 1

"Trzeba wiele zmienić, by wszystko zostało po staremu"