Rossignol T-Power Viper SX
Napisano 13 styczeń 2011 - 19:25
Jestem początkujący a w skali podanej na forum oceniam się na 3. Mam ok. 185 cm wzrostu i ważę 80 kg, jest to mój 2 sezon. Więc tu rodzi się moje pytanie... ponieważ narty te maja 155 cm, czy to odpowiednia długość w stosunku do moich parametrów ?
Z góry dzięki za pomoc.
Napisano 13 styczeń 2011 - 19:31
Użytkownik UncleWoo dnia 13 styczeń 2011 - 19:25 napisał
Jestem początkujący a w skali podanej na forum oceniam się na 3. Mam ok. 185 cm wzrostu i ważę 80 kg, jest to mój 2 sezon. Więc tu rodzi się moje pytanie... ponieważ narty te maja 155 cm, czy to odpowiednia długość w stosunku do moich parametrów ?
Z góry dzięki za pomoc.
Zdecydowanie , te narty są dla Ciebie za krótkie .
Wzrost - 10cm , dopuszczalne jest max -15cm , ale -10cm będzie w sam raz .
Napisano 13 styczeń 2011 - 19:36
nie jeździłem nie znam ale z tego co wyczytałem ma dobre opinie wśród internetowych narciarzy - nie tylko w Polsce
Pozdrawiam
Napisano 13 styczeń 2011 - 19:47
Napisano 13 styczeń 2011 - 20:01
Warto też byś poczytał:
http://www.kochamnar...rty-przeczytaj/
Ps. witaj na forum
Sprzedaj lub kup. Sprawdź!