Skocz do zawartości

Giełda narciarska

Sprzedaj lub kup. Sprawdź!

Nowe narty do 800zł

19 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Narty (5 użytkowników oddało głos)

Jaka firma preferuje najlepsze narty w cenie 800zł? Odp niżej w postach

1. Fischer (3 głosów [60.00%])

Procent z głosów: 60.00%

2. Atomic (0 głosów [0.00%])

Procent z głosów: 0.00%

3. Rossignol (1 głosów [20.00%])

Procent z głosów: 20.00%

4. inna (1 głosów [20.00%])

Procent z głosów: 20.00%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 Mistrz

• Użytkownik
  • 10 Postów:
  • Narty:nie powiem
  • Imię :Co cię to?
  • Ulubiony stok:Nie stwierdzono
Reputacja: 0
+

Napisano 04 styczeń 2011 - 20:18

Witam! Jestem nowy na forum i pragnę sobie kupić nowe narty. Mężczyzna, 17 lat, 174 cm , waga 85kg. Poziom średnio zaawansowany, zakochany+. Jeżdżę co roku w polskie góry na około 7 dni plus jakieś wypady na górki długości 800metrów. Na nartach jeżdżę od 10 lat. Na stylach się za bardzo nie znam :foch: , ale chodzi mi aby dobrze pojeździć sobie. Mam na wydanie 800zł, im mniej tym lepiej. Upatrzyłem sobie na internecie takie narty. Jaka będzie dla mnie odpowiedni długość nart. Obecnie mam narty długości 152cm Elan Cruise Pro tylko czerwone)? Drugie narty to te. Może jakieś rossignol? Macie jakieś inne propozycje?? Proszę o szybko odpowiedź.

P.S. Jakie marki i wielkość membrany polecacie do spodni narciarskich??(tak do 300zł)

Dzięki

Użytkownik Mistrz edytował ten post 04 styczeń 2011 - 20:37

#2 AdamSlask

Nadworny Fotograf

• Junior-Mod
  • 1421 Postów:
  • Narty:Atomic GS9, Salomon Streetracer 600
  • Imię :Adam
  • Ulubiony stok:pusty i dobrze przygotowany
Reputacja: 530
+

Napisano 04 styczeń 2011 - 20:52

Witaj na forum! Nie sugeruj się firmami, czy to przy doborze sprzęty czy ubrań. Przy doborze narty ważne jest określenie stylu jazdy jaki się chce poruszać po stoku. Jedni twierdzą że to marketingowy bełkot inni że postęp, ale co tu kryć namnożyło nam się sporo grup nart co owocuje koniecznością wyboru.