słowacja, stok dla początkujących
Napisano 02 styczeń 2011 - 19:54
w styczniu wybieram się na słowację, mam jednak problem, który stok wybrać. jest wielki plan, by jechać do oravicy, ponieważ ja z tatą mamy zamiar jeździć a mama moczyć się w ciepłych źródłach, tyle że wyczytałam że stoki przy oravicy są ogólnie strome, a że ja jestem OSTRO początkująca potrzebuję ŁAGODNEGO stoku, polecicie mi coś gdzieś w pobliżu?
Napisano 02 styczeń 2011 - 20:19
Sprzedaj lub kup. Sprawdź!
forum narciarskie, narty, narciarstwo, narciarskie,carving, ski, narty, narty forum, ski-forum, forum narty, dobór nart, ośrodki narciarskie, narciarstwo klasyczne, kaski, freeride, forum narciarskie, artykuły górskie, fotki z gór, gogle narciarskie, urazy, lodowce alpejskie, porady, Tatry, kijki narciarskie, wyjazdy na narty, opinie, stoki narciarskie, Dolomity, skoki narciarskie, orczyki, race, bielizna termiczna, muldy. Porady ekspertów i instruktorów szkół narciarskich. Skala umiejętności narciarskich, kurtki narciarskie, Adam Małysz, buty, zawody, freestyle, dziecko na stoku, zawody Pucharu Świata alpejskiego., wiatr, foki, porady w doborze nart, okulary z filtrem, Beskidy, nauka jazdy na nartach, Podhale, wyciągi, relacje, wiązania narciarskie, rękawiczki narciarskie, kamery, dekalog FIS, śnieg, Sudety, Alpy, górskie wyprawy, Kamil Stoch, portal narciarski, skocznie narciarskie, skipass, wspinaczka, dyskusje narciarskie, kontuzje, opady śniegu, Karkonosze, gondole, ubezpieczenia narciarskie, narty,
Napisano 02 styczeń 2011 - 21:40
http://www.meandersk.../page.php?id=32
zawsze możecie pojechać do Zuberca,ale tam tylko orczyki no i jeszcze http://www.tatrawest...ndex.php?page=2 i w każdym z tych miejsc są trudniejsze trasy i łatwiejsze z myśla o początkujący adeptach narciarstwa...wszędzie jest miejsce do nauki i doskonalenia juz nabytej techniki....reszta to chęci i trochę odwagi
Napisano 13 grudzień 2011 - 14:25