Volkl Attiva - narty dla kobiet
Napisano 04 styczeń 2009 - 21:51
Zakupu nart chciałam dokonać dopiero w przyszłym sezonie ale dziś, po wizycie na giełdzie w Katowicach (ul. Ceglana) już nie wiem czy nie uczynię tego wcześniej. Już od paru miesięcy jestem częstym bywalcem for narciarskich i w zasadzie to powinnam umieć sobie odpowiedzieć na pytania....ale jednak nie jest to takie proste gdy trzeba wyłożyć trochę kasy i nie wpaść jak śliwa w kompot.
Moja krótka charakterystyka: Kobieta, wiek 33 lata, 178 cm, waga 73-75kg, kondycja - pracuje za biurkiem ale staram się ćwiczyć w domu; w lecie - rower, wycieczki górskie, okazjonalnie basen.
Jeżdżę od roku na nartach na naszych polskich, przygotowanych stokach w ilości dni ok 20/sezon. Do tej pory wypożyczałam narty i zawsze były to dechy o promieniu 15m i długości 150cm. Trudno mi w tej chwili opisać jakim skrętem lubię jeździć - uczę się cały czas więc nie ma mowy na tą chwilę o technice ani o jakichkolwiek preferencjach. Zamierzam rzecz jasna skorzystać z usług instruktorów i mam nadzieję, że nastąpi to za dwa tygodnie (wstępnie mam umówione 2 lekcje). Nie używam jeszcze krawędzi podczas jazdy, praktycznie "wożę się". Cóż jeszcze....Jestem osobą bardzo "zakochaną" w narciarstwie i chcę kontynuować naukę dążąc do możliwie jak najlepszej techniki. Niemniej jednak zdaję sobie sprawę, że raczej będzie to jazda rekreacyjna; nie sądzę abym miała wyjść poza ramy w kierunku jazdy sportowej, zawodniczej....Po prostu chcę przyzwoicie jeździć.
Ufff....trochę się rozpisałam ale chciałam jak najbardziej opisać siebie.
I teraz tak, dziś widziałam takie oto narty....http://skionline.pl/...et/?co=kolekcje ... odelu=1963
Cena była bardzo fajna bo gość mógłby mi je sprzedać za 500zł nowe! Poszperałam trochę w necie i nigdzie nie znalazłam lepszej oferty akurat tego modelu, a może po prostu nie dość dobrze szukałam. W każdym bądź razie...Pytanie: Czy jest to dobry wybór dla mnie? Jeśli nie to co proponujecie?